  • 11. Data: 2018-10-28 21:24:59
    Temat: Re: zgubiona karta sim - orange
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie bylo potrzeby okazywania.
    >
    > Zawsze mozesz poprosic o kluczyk do telefonu ... rzadkiej marki, bo
    > karta w szufladce :-)
    >
    > Albo ... pewnie nie bedzie im sie chcialo tych malych literek czytac,
    > to wystarczy okazac cokolwiek, byle w dobrych kolorach :-)

    Ale że co? Że nie mogę szufladki otworzyc? I po co mi nowa karta SIM?

  • 12. Data: 2018-10-28 22:32:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 21:19, Pszemol pisze:

    > Nie, zupełnie nie.

    Dlaczego mnie to nie zaskakuje?

    > Karta jest zarejestrowana, wystarczy duplikat wysłać pocztą na mój adres z
    > rejestracji.

    Kolejna pomoc dla obywatela specjalnej troski.

    Ja się wyprowadziłem dwa tygodnie po rejestracji karty SIM.
    Pod moim dawnym adresem mieszkają jakieś czarnuchy...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 13. Data: 2018-10-29 00:00:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > Dlaczego mnie to nie zaskakuje?

    > Kolejna pomoc dla obywatela specjalnej troski.

    Naprawdę sądzisz, że linka sam nie znalazłbym? :)
    Sprytniej było jednak napisać tu na grupę i poczekać aż ktoś go poszuka dla
    mnie :-)
    Spisałeś się na medal!

    > Ja się wyprowadziłem dwa tygodnie po rejestracji karty SIM.

    Chyba jest dostęp do zmiany adresu dla zarejestrowanego użytkownika?
    W końcu to jedna mała formatka na www i wpis do bazy danych i po
    kłopocie...

    > Pod moim dawnym adresem mieszkają jakieś czarnuchy...

    Nie wiem po co używasz takich określeń z ubiegłej epoki - rasizm wyszedł
    już dawno z mody.

  • 14. Data: 2018-10-29 00:27:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2018 20:24:59 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Ale że co? Że nie mogę szufladki otworzyc? I po co mi nowa karta SIM?

    Mozesz. Ale potrzebujesz "specjalnego" narzedzia.
    Ktorego nie nosisz przy sobie. W domu sobie wymienisz.

    Wiec jak chca zobaczyc stara karte, to niech poszukaja narzedzia, w
    koncu w salonie powinni takie rzeczy miec :-)

    J.

  • 15. Data: 2018-10-29 00:49:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mozesz. Ale potrzebujesz "specjalnego" narzedzia.
    > Ktorego nie nosisz przy sobie. W domu sobie wymienisz.
    >
    > Wiec jak chca zobaczyc stara karte, to niech poszukaja narzedzia, w
    > koncu w salonie powinni takie rzeczy miec :-)

    Widze dwa słabe punkty tej metody: raz ze nie mam egzotycznych telefonów
    wymagających specjalnych kluczyków (iPhone szufladke otwiera się drucikiem
    ze spinacza do papieru) a dwa że mogą rzeczywiście mieć taki kluczyk w
    salonie :-)))

    No i jest też ten myk z odebraniem smsa :-)

  • 16. Data: 2018-10-29 10:21:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >telefonów
    >wymagających specjalnych kluczyków (iPhone szufladke otwiera się

    Skoro jest kluczyk w komplecie, to trzeba otwierac kluczykiem, zeby
    czegos nie zepsuc :-)

    >a dwa że mogą rzeczywiście mieć taki kluczyk w salonie :-)))

    Do iphone moga ... bylo nie kupowac iphone :-)

    >No i jest też ten myk z odebraniem smsa :-)

    Nie jest potrzebny przy wizycie w salonie.

    A tak to nawet nie zadzwonisz, zeby zamowic nową karte, wiec pozostaje
    placic :-)

    J.

  • 17. Data: 2018-10-30 18:55:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" pr470p$h0p$...@d...me

    > teoretycznie mógłbyś zlecić przeniesienie numeru. ale żeby to zrobić zdalnie,
    musialbyś w jakiś sposób odebrać smsa na starą
    > kartę...

    Niekoniecznie. Przenosiłem bez odbioru SMSów wiele razy; dwa razy
    (raz do Virgin i raz z Virgin) nawet wtedy, gdy odbiór SMSu był
    wymagany ogólnymi warunkami. (pertraktowałem via m@il -- nie było
    z tym ŻADNYCH problemów)

    Przenosiłem nawet wtedy, gdy SIMka nie była ani razu użyta... Z Play
    przenosiłem (wiele nr. do Virgin i kilka nr. do Orange) nry z SIMek
    rzekomo przeterminowanych...

    -=-

    Raz z Orange nie zdołałem przenieść nru, bo już (po paru latach
    od nabycia SIMki, której nie użyłem, a nawet nie wyjąłem z blistru)
    ten nr zabrał ktoś inny.

    Raz z Play nie przeniosłem nru, bo nie był zarejestrowany
    a rejestracja wymagała dopłacenia. Nie był zarejestrowany,
    bo w Play były naraz dwie ;) rejestracje. Tak więc nr był
    zarejestrowany i zarazem nie był. ;)

    BTW -- te dwie/obie rejestracje nie spełniały kryteriów
    późniejszej rejestracji ustawowej.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,

  • 18. Data: 2018-12-09 18:50:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > teoretycznie mógłbyś zlecić przeniesienie numeru. ale żeby to zrobić
    > zdalnie, musialbyś w jakiś sposób odebrać smsa na starą kartę...

    Znalazłem SIMa, więc problem przestał istnieć :-)
    Dzięki wszystkim za pomoc.