  • 1. Data: 2017-08-22 20:47:38
    Temat: znalazłem po dziadku
    Od: w...@g...com

    co toto jest znaczy sie magneto ale za ile
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/JF6KfDfccywXorDD
    w0vRqu8iCyjE2d
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/VznIMlQUNAx5hrRv
    vZAtOHgVRgUsOp

  • 2. Data: 2017-08-22 20:50:29
    Temat: Re: znalazłem po dziadku
    Od: w...@g...com

    W dniu wtorek, 22 sierpnia 2017 20:47:40 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:
    > co toto jest znaczy sie magneto ale za ile
> [...]

    https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/QDUSi544otUh~lKU
    M1HdTovs7OUnBa

  • 3. Data: 2017-08-22 21:38:53
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 22.08.2017 o 20:50, w...@g...com pisze:
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/JF6KfDfccywXorDD
    w0vRqu8iCyjE2d
    vZAtOHgVRgUsOp

    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/QDUSi544otUh~lKU
    M1HdTovs7OUnBa

    po co wstawiasz linki do usunięcia zdjęć? Mamy kliknąć?

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 4. Data: 2017-08-22 21:58:20
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 22.08.2017 o 20:50, w...@g...com pisze:
> [...]
    jak łatwo znaleźć było to magneto używane np w harleyach:
    http://www.harley-davidson-wla.it/?page_id=7465
    ale tez w excelsiorach
    http://www.ruiter.ca/mc/info/PDFs/BoschFF4AR.pdf
    czy hendersonach
    Ale tej konkretnej wersji nie udało mi się jednoznacznie powiązać z
    żadną marką, widac ze jakies 2 cylindry obługiwała

  • 5. Data: 2017-08-23 18:34:13
    Od: w...@g...com

    pracowało z silnikiem 4 cylindrowym forda tylko brakuje kabli.. ile to moze byc
    warte? działa aż iskra ręke łamie