  • 201. Data: 2020-01-30 11:19:08
    Temat: Re: znalezc klucze
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Rączkami robili, strzykawką.

    W produkcji przemysłowej nie opłacalne, ale pracownikom
    aby więcej zostało dla nich opłacało się jak najbardziej.

    Pozdrawiam

  • 202. Data: 2020-01-30 11:31:24
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.01.2020 o 10:02, Kris pisze:

    > Widywałem w sklepach białe kiełbasy za ok 10zł/kg
    > Nie mam pojęcia z czeggo oni to robia
    > Ja regularnie sam robię biała kiełbase, wędzę kiełbasy, wedze wędliny i ryby
    > Praktycznie sklepowych wędlin nie kupujemy
    > I na przykładzie białej kiełbasy kiedyś liczyłem to koszt samych produktów,
    przypraw, jelit wychodził ok 20zł/kg gotowej kiełbasy
    > Pominąłem robociznę, prąd do maszynki itp bo robie dla siebie nie na handel.
    > Ostatnio polędwicę dojrzewająca robiłem. Na samej wadze po 10 dniach ubyło pewnie
    ze 25%
    > 1kg polędwiczki kosztuje min 30zł+ cukier+sól+ przyprawy minus ubytek na wadze i
    już wychodzi koszt 50zł/kg. Bez koszty robocizny. Gdybym to miał sprzedawać to pewnie
    żeby wyjść na swoje po 75zł min od kilograma bym musiał liczyć.

    Ależ ja chętnie zapłacę 80, tylko żebym miał pewność, że nie jest
    faszerowana roztworem.

    MJ

  • 203. Data: 2020-01-30 11:38:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 stycznia 2020 11:31:27 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:

    > Ależ ja chętnie zapłacę 80, tylko żebym miał pewność, że nie jest
    > faszerowana roztworem.

    Na dzisiaj tak to chyba tylko jak Sam zrobisz ew kupisz od zaufanej osoby która robi
    Ps
    Akurat zrobieniu polędwicy dojrzewającej jest banalnie proste i mało czasochłonne
    więc polecam zrobić;)

  • 204. Data: 2020-01-30 15:04:45
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > Hello Paweł,
    >
    > Tuesday, January 28, 2020, 10:33:15 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jasne. Raz na tydzień, jeśli załapiesz się na jedną sztukę. Regularnie
    > zaprzeczyłeś sam sobie.

    Wiesz, we Wrocławiu mamy trochę sklepów z wędlinami. Ale rozumiem
    Ciebie, z perspektywy kogoś, w czyim mieście jest tylko jeden, tak to
    może wyglądać.
    :-)

    P.P.

  • 205. Data: 2020-01-30 15:49:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    > Wiesz, we Wrocławiu mamy trochę sklepów z wędlinami. Ale rozumiem
    > Ciebie, z perspektywy kogoś, w czyim mieście jest tylko jeden, tak to
    > może wyglądać.
    > :-)

    Nie. Ja naprawdę mam co robić a nie jeździć od sklepu do sklepu i
    doktoryzować się, który sklep ma jaką wędlinę dobrą i dlaczego jest to
    jedna szynka tygodniowo. W tak dużym mieście jak Wrocław.

    --
    Best regards,
    RoMan