  • 1. Data: 2020-01-21 03:38:05
    Temat: co dać do tygielka z cyną ?
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Mam tygielek do cynowanie końcówek przewodów.
    Czy jest coś, co można dodać żeby się na powierzchni cyny nie robił ten
    "żużel" ?

    Jakiś środek przeciwutleniający ? Jest coś takiego ?
    Chyba powinno być, bo przecież jak się lutuje na fali to chyba musi być
    czysta powierzchnia tej cyny. Czy nie ?

  • 2. Data: 2020-01-21 03:54:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Argon.

  • 3. Data: 2020-01-21 12:59:41
    Temat: Re: co dać do tygielka z cyną ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Argon.

    Kiepskie, bo przeciez chce miec otwary dostep dla przewodow.

    J.

  • 4. Data: 2020-01-21 14:27:09
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2020-01-21 o 03:38, sundayman pisze:
> [...]
    >
    > Jakiś środek przeciwutleniający ? Jest coś takiego ?
    > Chyba powinno być, bo przecież jak się lutuje na fali to chyba musi być

    TAB-UTL2 Tabletki antyutleniające; Zastosowanie: tygle lutownicze
    to w TME

  • 5. Data: 2020-01-21 14:31:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 stycznia 2020 14:27:09 UTC+1 użytkownik jacek napisał:

    > TAB-UTL2 Tabletki antyutleniające;
    Skład:cyna+ołów+fosfor

  • 6. Data: 2020-01-21 14:36:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Argon w niczym nie przeszkadza w dostępie.

  • 7. Data: 2020-01-21 14:52:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Argon w niczym nie przeszkadza w dostępie.

    Bedzie sie mieszal z powietrzem przez te otwory.

    J.

  • 8. Data: 2020-01-21 17:35:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie znasz się JF i za grosz wyobraźni nie masz. Argon będzie najlepszy.

  • 9. Data: 2020-01-21 20:06:28
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Nie znasz się JF i za grosz wyobraźni nie masz. Argon będzie najlepszy.

    No ale problem jest, nie napisałeś jak dozować. Kopiasta łyżeczka na
    kilogram styknie? ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 10. Data: 2020-01-21 20:26:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdzilem. Nie mam Cię wpisanego do dowodu to i radzic nie muszę. Jak jesteś bystry
    to wykombinujesz jak dozować Argon. Jak jesteś przyglup to nie wykombinujesz.