  • 71. Data: 2019-11-07 21:12:53
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-11-07 o 20:44 +0100, ToMasz napisał:
    > CZy widzieliście że piesi się rozglądali czy weszli z marszu? Bo
    > gdyby tam ktoś jechał przepisowe 50km/h to byłyby 3 trupy.

    50 to jest maksymalna dopuszczalna prędkość, a nie "przepisowe tyle
    trzeba". Do tego zawsze należy dostosować prędkość w dół do warunków
    drogowych - i to przykładnie zrobiłeś.

    > jakby zwolnił - bo powinien przed przejsciem -do 30 byłyby dwa
    > połamania. co zrobić w tej sytuacji żeby na 100% nikogo nie
    > przejechać? zwolnić do 10km/h tak jak ja zrobiłem?

    Dokładnie tak. Ten film jest dowodem na to, że da się. Nie widzisz =
    zwalniasz, aż zaczniesz widzieć. Jak na autostradzie jest zamieć
    śnieżna to nikt na chama nie pruje "przepisowo" 140. W mieście jak się
    nie widzi bo słońce, cień, deszcz, cokolwiek - to samo.

    > drastyczne zmniejszenie prędkości = paraliż komunikacyjny

    Przesadzasz.

    > zmiana zachowania pieszych, co nie odbiera im żadnych praw

    Jak przez las jedziesz, to też postulujesz żeby sarny i zające zmieniły
    zachowanie? Piesi z reguły uważają, ale wyjątki się zdarzają - to dla
    tych wyjątków właśnie kierowca musi mieć oczy dookoła głowy i
    spodziewać się wszystkiego - a w szczególności spodziewać się
    pieszych na pasach. W wyjątkach wliczają się m.in. dzieci, starszyzna z
    demencją, rozgadane kobiety i tym podobne trudne przypadki które będą
    zawsze.

    Mateusz

  • 72. Data: 2019-11-07 21:26:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > Kurwa, ja sie w tej sytuacji musze zgodzic z Zenkiem
    > W dupie mam czy one były w martwym polu, czy kierowca skupił sie na
    > innymi miejscu - no przeciez debilki weszły pod koła ruszajacego
    > pojazdu... Tego sie nie da nie widziec, nie słyszec, stojac przy
    > ruszajacej ciezarówce to wrecz czujesz wibracje... Masakra - w sumie i
    > tak miały weicej szczescia niz rozumu.
    > Udowodniły kierowcy ze to one maja pierwszenstwo!

    Dziś Pan policjant powiedział że kierowca dostał 500zł mandatu i 10pkt.

    --
    Janusz

  • 73. Data: 2019-11-07 21:27:26
    Temat: Re: znow lemingi
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 10:44, Poldek pisze:

> [...]
    > wiedzę, zanim ruszył na przejście powinien sprawdzić, czy w "martwej
    > strefie" na pewno nie ma nikogo. Np. wychylić się do przodu na
    > siedzeniu, spojrzeć w lusterko, które wiele TIRów ma do tego celu. Tak
    > czy siak, ruszyć na przejście powinien dopiero wtedy, kiedy ma pewność,
    > że nie wjeżdża na pieszego na przejściu. Druga sprawa, że gdyby stał
    > przed linią zatrzymania, to pewnie by miał w polu widzenia głowy
    > pieszych. Okazuje się, że te linie nie są namalowane ot tak sobie, nie
    > wiadomo po co, tylko mają istotną funkcję.
    Dlatego to on dostał mandat.

    --
    Janusz

  • 74. Data: 2019-11-07 21:41:14
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Janusz w

    > Dziś Pan policjant powiedział że kierowca dostał 500zł mandatu i 10pkt.

    Komu powiedział? I dlaczego Pan?

    Dziś sie podobno (wg pismaków) przepis pojawił, że podczas kontroli nie
    wolno rąk z kierowicy zdejmować, a i silnika gasić...

    --
    'Tom N'

  • 75. Data: 2019-11-07 21:58:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 12:48, Liwiusz pisze:

    > Ile by nie stanął, rowerzystka weszła jak już linię przejechał.
    > Ciekaw jestem jak ty byś rozwiązał ten problem z punktu widzenia kierowcy.

    Lusterka nad szybą, czujniki "parkowania".

    --
    Shrek

  • 76. Data: 2019-11-07 22:01:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mateusz,

    Thursday, November 7, 2019, 9:12:53 PM, you wrote:

    [...]

    > Jak na autostradzie jest zamieć śnieżna to nikt na chama nie pruje
    > "przepisowo" 140.

    Żebyś się nie zdziwił. Może nie podczas zamieci ale w ulewie na A4
    spotkasz zarówno takich, którzy jadą 40 jak i takich, którzy jadą
    140+. Gorzej jak się spotkają na lewym pasie :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 77. Data: 2019-11-07 22:36:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Uratowałem dzisiaj jednemu życie. Lazla minoga, leb spuszczony, nie rozgląda się.
    Jedno trabniecie przywołał go do porządku. Jechalem wolno i dostrzegłem barana z
    takiej odległości ze bez problemu bym się zatrzymał jak by wlazł. Każdy może
    spróbować mojej metody. To nic nie kosztuje.

  • 78. Data: 2019-11-07 23:05:53
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 20:59, Budzik pisze:

    > Podobny sposób myslenia co do wymagan pieszych wobec kierowców prezentuja
    > wszyscy ci ktorzy wchodza za cofajacy pojazd (zwłaszcza taki bez szyb z
    > tyłu)
    > Co z tego ze maja racje, pierwszenstwo i chuj wie co jeszcze skoro to
    > jest po prostu głupie i niepotrzebnie ryzykuja własnym zyciem...?

    Jest to naprawdę zastanawiające dlaczego piesi z reguły obchodzą
    cofający pojazd z tyłu lub włażą w szczelinę między samochodem a
    płotem/ścianą.

  • 81. Data: 2019-11-07 23:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Dziś Pan policjant powiedział że kierowca dostał 500zł mandatu i 10pkt.

    No i co z tego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 79. Data: 2019-11-07 23:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Poczytaj w zalinkowanym, o obietnicach i planach.

    Pewnie dlatego, ze wszystko by sie zakorkowało.
    Powinna być obwodnica i tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'