eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programming › zrodla z preprocesora
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 9

  • 1. Data: 2011-11-07 10:55:47
    Temat: zrodla z preprocesora
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy jest jakis sposob (zapewne jakis tool) do otrzymania
    pliku z kodem taki jaki wychodzi z preprocesora do kompilatora?
    np mam plik main.c ktory inkluduje rozmaite inne pliki i chce
    zobaczyc wynik po zainkludowaniu wszystkiego co on inkluduje;
    co jest dobre do tego celu (chodzi raczej sposoby niezalezne
    ok kompilatora, zeby dzialalo po prostu ok)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2011-11-07 11:00:11
    Temat: Re: zrodla z preprocesora
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2011-11-07 11:55, f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > czy jest jakis sposob (zapewne jakis tool) do otrzymania
    > pliku z kodem taki jaki wychodzi z preprocesora do kompilatora?
    > np mam plik main.c ktory inkluduje rozmaite inne pliki i chce
    > zobaczyc wynik po zainkludowaniu wszystkiego co on inkluduje;
    > co jest dobre do tego celu (chodzi raczej sposoby niezalezne
    > ok kompilatora, zeby dzialalo po prostu ok)

    gcc -E main.c

    Inne kompilatory mają podobnie.

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net


  • 3. Data: 2011-11-07 14:36:51
    Temat: Re: zrodla z preprocesora
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):

    > W dniu 2011-11-07 11:55, f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
    > > czy jest jakis sposob (zapewne jakis tool) do otrzymania
    > > pliku z kodem taki jaki wychodzi z preprocesora do kompilatora?
    > > np mam plik main.c ktory inkluduje rozmaite inne pliki i chce
    > > zobaczyc wynik po zainkludowaniu wszystkiego co on inkluduje;
    > > co jest dobre do tego celu (chodzi raczej sposoby niezalezne
    > > ok kompilatora, zeby dzialalo po prostu ok)
    >
    > gcc -E main.c
    >
    > Inne kompilatory mają podobnie.
    >

    ciekawe ze o ile moj program ma 10 tys lini/ 250 kilobajtow to
    z naglowkami, a uzywam tylko

    #include <windows.h>
    #include <math.h>
    #include <stdio.h>
    #include <gl\gl.h>
    #include <gl\glu.h>

    ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
    nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy, ciekawe
    czy wywalenie wiekszosci tych naglowkow zmiejszylo czy nie zmniejszylo
    by exe


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2011-11-07 15:10:04
    Temat: Re: zrodla z preprocesora
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    [ ] :
    >
    > ciekawe ze o ile moj program ma 10 tys lini/ 250 kilobajtow to
    > z naglowkami, a uzywam tylko
    >
    > #include <windows.h>
    > #include <math.h>
    > #include <stdio.h>
    > #include <gl\gl.h>
    > #include <gl\glu.h>
    >
    > ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
    > nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy, ciekawe
    > czy wywalenie wiekszosci tych naglowkow zmiejszylo czy nie zmniejszylo
    > by exe
    >
    Są spore szanse, że wywalenie któregoś drastycznie zmniejszyłoby wielkość
    exeka. Tak gdzieś do zera...

    Sławek
    --
    ________ Mały poradnik życia - 81 :
    _/ __/ __/ Unikaj złosliwych uwag.
    \__ \__ \___________________________________________________
    ____________
    /___/___/ Sławomir Szczyrba steev/AT/hot\dot\pl


  • 5. Data: 2011-11-08 10:04:49
    Temat: Re: zrodla z preprocesora
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 07/11/2011 10:55, f...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
    > czy jest jakis sposob (zapewne jakis tool) do otrzymania
    > pliku z kodem taki jaki wychodzi z preprocesora do kompilatora?

    pod Visual C++ /E (wyjście na konsolę) albo /P (wyjście do pliku)


    B.



  • 6. Data: 2011-11-08 21:53:00
    Temat: Re: zrodla z preprocesora
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 07.11.2011 15:36, f...@W...gazeta.pl pisze:
    >
    > ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
    > nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy,
    Oczywiście, że wiadomo dlaczego - wycięte komentarze. Jak można takich
    podstaw nie znać?


    --
    Pozdrawiam
    Michoo


  • 7. Data: 2011-11-09 08:06:44
    Temat: Re: zrodla z preprocesora
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Michoo <m...@v...pl> napisał(a):

    > W dniu 07.11.2011 15:36, f...@W...gazeta.pl pisze:
    > >
    > > ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
    > > nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy,
    > Oczywiście, że wiadomo dlaczego - wycięte komentarze. Jak można takich
    > podstaw nie znać?
    >
    w sferze superdebili moze to byc trudne do pojęcia,


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 8. Data: 2011-11-09 10:14:43
    Temat: Re: zrodla z preprocesora
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):
    > ciekawe ze o ile moj program ma 10 tys lini/ 250 kilobajtow to
    > z naglowkami, a uzywam tylko
    >
    > #include <windows.h>
    > #include <math.h>
    > #include <stdio.h>
    > #include <gl\gl.h>
    > #include <gl\glu.h>
    >
    > ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
    > nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy, ciekawe
    > czy wywalenie wiekszosci tych naglowkow zmiejszylo czy nie zmniejszylo
    > by exe
    >
    >

    Tak tak, to sa niepotrzebne pliki naglowkowe nawsadzane przez debilnych
    programistow Micro$oftu, wlasnie dlatego Windows jest taki przymulasty i sie
    zawiesza. W Linuksie nie ma niepotrzebnych naglowkow, i jest szybki i stabilny!

    KK

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 9. Data: 2011-11-09 10:48:05
    Temat: Re: zrodla z preprocesora
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    <k...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    >
    > > Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):
    > > ciekawe ze o ile moj program ma 10 tys lini/ 250 kilobajtow to
    > > z naglowkami, a uzywam tylko
    > >
    > > #include <windows.h>
    > > #include <math.h>
    > > #include <stdio.h>
    > > #include <gl\gl.h>
    > > #include <gl\glu.h>
    > >
    > > ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
    > > nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy, ciekawe
    > > czy wywalenie wiekszosci tych naglowkow zmiejszylo czy nie zmniejszylo
    > > by exe
    > >
    > >
    >
    > Tak tak, to sa niepotrzebne pliki naglowkowe nawsadzane przez debilnych
    > programistow Micro$oftu, wlasnie dlatego Windows jest taki przymulasty i sie
    > zawiesza. W Linuksie nie ma niepotrzebnych naglowkow, i jest szybki i
    stabilny!
    >
    > KK
    >

    jest makro

    #define WIN32_LEAN_AND_MEAN

    i jak tego uzyje rozmiar zrodla z preprocesora spada do
    80tys lini/700k - tyle ze nie kompiluje mi sie (i to na
    jakichs wywolaniach z gl.h czy na moich wywolanach itoa,
    jakby bez wiazku) tak ze musialbym pewnie dlugo pogrzebac
    zeby to WIN32_LEAN_AND_MEAN doprowadzic do dzialania - a nie
    mam sily (znowu kosci i stawy po kleszczu mnie nachrazaniaja
    - poruszam sie jak 70latek)






    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: