  • 1. Data: 2011-11-05 23:04:24
    Temat: Literatura na temat konstrukcji parserów
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    lub konstrukcji kompilatorów. Klasyczną pozycją jest "Konstrukcja
    kompilatorów" Waite,Goos. Czy pojawiło się coś nowszego? Mogą być
    również pdf po angielsku ale najchętniej jakby była książka po polsku.
    Chodzi mi o nowe parsery typu LL(*) których ta książka nie opisuje.

  • 2. Data: 2011-11-06 03:03:12
    Temat: Re: Literatura na temat konstrukcji parserów
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 06 Nov 2011 00:04:24 +0100, Ignacy <n...@l...spamu> wrote:

> [...]
    >również pdf po angielsku ale najchętniej jakby była książka po polsku.
    >Chodzi mi o nowe parsery typu LL(*) których ta książka nie opisuje.

    Od cholery. Na przyklad

    http://www.eis.mdx.ac.uk/staffpages/r_bornat/books/c
    ompiling.pdf

    Poszukaj na googlach.

    To pewnei znasz, wiec nawet nie podaje linku

    http://www.antlr.org/article/list

    Na temat LL(*) jest w kontekscie ANTLR, pogogluj sobie na Terence Parr
    i ANTLR.

    tak na marginesie, Waite i Goos to straszna staroc i zadna "klasyka".
    Klasyka to "dragon book": "Compilers: Principles and Techniques", Aho,
    ullman i inni. Ostatnie wydanie 2006. Tutaj mozna sciagnac pare
    rozdzialow

    http://wps.aw.com/aw_aho_compilers_2/0,11227,2663889
    -,00.html

    Ale, qrde... Nie masz googla? Nei mozesz polsc na Amazon i
    poszukac?...

    A.L.

  • 3. Data: 2011-11-06 07:45:06
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    W dniu 2011-11-06 04:03, A.L. pisze:
> [...]
    > Klasyka to "dragon book": "Compilers: Principles and Techniques", Aho,
    > ullman i inni. Ostatnie wydanie 2006. Tutaj mozna sciagnac pare

    http://www.antlr.org/papers/parr.phd.thesis.pdf jest pracą autora ANTLR
    mówiącą o nowoczesnych parserach LL. Bardzo dobra pozycja, ale to 177
    strony po angielsku.
    Po polsku np. te wykłady
    http://mgc.im.pwr.wroc.pl/dyd/jftt2011/wyklad08-2x2.
    pdf

  • 4. Data: 2011-11-06 08:16:23
    Od: Wojciech Muła <w...@p...null.onet.pl.invalid>

    On Sat, 05 Nov 2011 22:03:12 -0500 A.L. <l...@a...com> wrote:

    > tak na marginesie, Waite i Goos to straszna staroc i zadna "klasyka".
    > Klasyka to "dragon book": "Compilers: Principles and Techniques", Aho,
    > ullman i inni. Ostatnie wydanie 2006.

    Ostatnie polskie wydanie z 2002 roku. W 2011 praktycznie nie do
    dostania.

    w.

  • 5. Data: 2011-11-06 15:28:05
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 06 Nov 2011 08:45:06 +0100, Ignacy <n...@l...spamu> wrote:

    >http://www.antlr.org/papers/parr.phd.thesis.pdf jest pracą autora ANTLR
    >mówiącą o nowoczesnych parserach LL. Bardzo dobra pozycja, ale to 177
    >strony po angielsku.

    Za malo stron?...

    >Po polsku np. te wykłady
    >http://mgc.im.pwr.wroc.pl/dyd/jftt2011/wyklad08-2x2
    .pdf

    Za duzo stron?...

    A.L.

  • 6. Data: 2011-11-07 12:28:36
    Od: Krzysiek Kowaliczek <k...@g...com>

    Użytkownik Ignacy napisał:
    > lub konstrukcji kompilatorów. Klasyczną pozycją jest "Konstrukcja
    > kompilatorów" Waite,Goos. Czy pojawiło się coś nowszego? Mogą być

    "Basics of Compiler Design". Pdf dostępny jest na stronie autora:
    http://www.diku.dk/hjemmesider/ansatte/torbenm/Basic
    s/basics_lulu2.pdf

    Pozdrawiam
    KK