  • 1. Data: 2011-11-06 15:19:18
    Temat: [najwazniejsze programy]
    Od: " general profesor kinbote keno" <f...@N...gazeta.pl>

    prosze wymienic najwazniejsze programy, ulubione i wykorzystywane
    w swojej pracy programisty, m.in. ulubiony kompilator lub
    kompiltory, edytor, inne programy narzedziowe (male i uzyteczne
    included),

  • 2. Data: 2011-11-06 15:37:21
    Temat: Re: [najwazniejsze programy]
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-11-06 16:19, general profesor kinbote keno pisze:
> [...]
    > w swojej pracy programisty, m.in. ulubiony kompilator lub
    > kompiltory, edytor, inne programy narzedziowe (male i uzyteczne

    KF

  • 3. Data: 2011-11-06 16:03:38
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Sun, 06 Nov 2011 16:37:21 +0100, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:

    >KF

    Moj tez!

    A.L.

  • 4. Data: 2011-11-06 17:18:45
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik " general profesor kinbote keno" napisał w wiadomości
> [...]
    > w swojej pracy programisty, m.in. ulubiony kompilator lub
    > kompiltory, edytor, inne programy narzedziowe (male i uzyteczne

    Odkąd zacząłem bawić się w pisanie gier musiałem polubić mój kpmpilator
    code::block, program do grafiki 3D blender no i oczywiscie photoshopa ale
    jak narazie to moje miłosne uczucia pozostają przy ogl....

  • 5. Data: 2011-11-06 17:42:40
    Od: " " <f...@g...pl>

    general profesor kinbote keno <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > w swojej pracy programisty, m.in. ulubiony kompilator lub
    > kompiltory, edytor, inne programy narzedziowe (male i uzyteczne

    ja lubie bcc32.exe (Borlanda C++ 5.5.1), edytor ConText, (z troche
    mniej zwiazanych to ProcesExplorera, TC, IrfanView, ale glownie chodzi
    mi o scislej programistyczne); jest troche hakerskich toolikow z ktorymi
    chcialbym sie tez zapoznac i uzywac na stale, np wspominany juz pare razy
    objconv agnera foga jest dobry do disasemblacji i konwersji obj-tow,
    zaprzyjaznilnym sie tez z wiekszą iloscią kompilatorow ale to wymaga
    to czasu i inicjatywy, jest jakos tak ze nie poznaje specjalnie nowych
    programow, od 3 lat siedze w tym samym (moze teraz troche poznam nasma
    albo jakis inny asembler ale nie wiem), a wrzucenie jakiegos nowego
    programu na poklad do zaszczytnego grona moich gratów mogloby byc
    ciekawe (i to duze wydarzenie korki szampana powinny strzelac)

  • 6. Data: 2011-11-06 18:33:45
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > programu na poklad do zaszczytnego grona moich gratów mogloby byc
    > ciekawe (i to duze wydarzenie korki szampana powinny strzelac)

    napisał byś małe howto na moją stronę www - opis jak kompilować programy pod
    windows w bcc 5.5 (tym darmowym)

  • 7. Data: 2011-11-06 20:02:38
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 18:18:45 +0100, krzysztof posłuszny napisał(a):
    > Odkąd zacząłem bawić się w pisanie gier musiałem polubić mój kpmpilator
    > code::block,

    Ale wiesz, że Code::Blocks to nie kpmpilator, a nawet
    nie kompilator?

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 8. Data: 2011-11-06 21:39:58
    Od: " " <f...@g...pl>

    identifikator: 20110701 <N...@g...pl> napisał(a):

    > napisał byś małe howto na moją stronę www - opis jak kompilować programy
    pod
    > windows w bcc 5.5 (tym darmowym)

    no moge napisac ale jest w necie i nie za bardzo jest o czym pisac,

    [ 1. zainstaluj (+ zrob dwa pliki .cfg w katalogu bin tak jak jest napisane
    w readme)
    2. zrob sobie plik np main.c gdzie napiszesz kod
    3. zrob np kompiluj.bat o tresci
    c:\borland\bcc55\bin\bcc32 -tW -P -5 -w- -e"moja_hiper_aplikacja" main.c
    uruchomienie go skompiluje main.c i program gotowy, koniec]

    ps. b55 jest mz dobry do pisania takiego jak moje tj w c+winapi+ogl,
    do pisania w c++ moze sie nie nadawac (co dopiero sobie uswiadomilem),
    (no ale mnie to niewiel interesuje)

    ps2. tasm5 to co innego, nie jest kontynuowany i nie obsluguje (z tego
    co wiem) nawet sse nie mowiac o AVX a mi jest potrzebny aktualny asembler

    ps3. najgorsze by bylo jakby jakas zgraja rzucila sie pisac tak jak ja -
    (jak eminem spiewal ze ktos tam ubiera sie jak on, costam jak on i
    nawet don't give a fuck dokladnie jak on), nie podobaloby mi sie to
    szczerze mowiac, ci ziomkowie mogliby poczekac az uda mi sie ewentualnie
    wymyslic dalej i napisac kompilator c2

  • 9. Data: 2011-11-06 22:16:43
    Od: " " <f...@g...pl>

    moze zreszta przesadzam; zauwazylem jednak dziwna rzecz,
    swego czasu gdy odwiedzalem portal 'warsztat.gd' (fajny ale
    pelen niedorozwinietych moderatorow - a ja mam slabą tolerancję
    na tego typu ichnie zabawy w debili) najbardziej wnerwial mnie
    nie ktos kto mowi dokladnie cos innego niz ja, tylko wlasnie jeden
    koles ktory mowil cos podobnego do tego co ja mowie (zapewne chodzilo
    nie o to ze nie lubie jak ktos ma takie same zdaie jak ja tylko ze
    zmieszal to co i ja mowie z jakas inną kichą i to mnie wnerwialo)
    (fuck it, (jak by powiedzial 'Real Slim Shady') :/

  • 10. Data: 2011-11-07 06:50:11
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek M." napisał w wiadomości

    > Ale wiesz, że Code::Blocks to nie kpmpilator, a nawet
    > nie kompilator?

    Tak wiem że to tylko nakładka . A ty musisz się czepiać, psiego ogona?