  • 61. Data: 2021-07-27 13:05:51
    Temat: Re: 0,43 promila
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-07-27 o 12:47, K pisze:

    > Ale psychotesty zawsze byly obowiazkowe w przypadku cofniecia uprawnien.
    > Nie wazne czy za alkohol czy za punkty. Tam nie ma nic nadzwyczajnego na
    > tych testach, troche testow psychoaktywnych w stylu, ktore kolko sie
    > kreci szybciej albo nacisnij guzik w momencie gdy twoim zdaniem beda sie
    > krecily z ta sama predkoscia. Troche glupich pytan typu, czy chcialbys
    > miec karabin maszynowy. Nie wiem jak dzis, ale kiedys (2008) to trwalo
    > max. 2h i mozna bylo rozbic na dwa dni. Raczej trzeba byc totalnym
    > dzbanem zeby tego nie przejsc.

    To co piszesz to wszystko jasne, ale po co wysyłają go na te badania,
    skoro przez dwa lata i tak nie będzie mógł prowadzić.

    Robert

  • 62. Data: 2021-07-27 15:15:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    Tuesday, July 27, 2021, 1:05:51 PM, you wrote:

    [...]

    > To co piszesz to wszystko jasne, ale po co wysyłają go na te badania,
    > skoro przez dwa lata i tak nie będzie mógł prowadzić.

    Może się uda zabrać na stałe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 63. Data: 2021-07-27 15:35:15
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/07/2021 12:05, Robert Wańkowski wrote:

    > To co piszesz to wszystko jasne, ale po co wysyłają go na te badania,
    > skoro przez dwa lata i tak nie będzie mógł prowadzić.
    >
    > Robert

    Niech zrobi teraz to nie bedzie musial robic pozniej, a najlepiej niech
    zadzwoni do starosty bo moze oni to z automatu wysylaja wszystkim bez
    patrzenia czy to za punkty czy za cos innego.

  • 64. Data: 2021-07-27 16:03:58
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Może się uda zabrać na stałe.

    Możesz mieć rację.