  • 51. Data: 2021-07-24 13:24:34
    Temat: Re: 0,43 promila
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Robert Wańkowski.
    On 23.07.2021 23:02 you wrote:

> [...]
    > prowadzenia mechanicznych. Rower elektryczny pod to podchodzi? :-)
    > Ale nie o tym... dostał pismo ze starostwa. Chcą wysłać go na
    > badania lekarskie. Powołują się na to: "Zgodnie z treścią art. 99
    > ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy o kierujących pojazdami, starosta
    > (prezydent miasta) wydaje decyzję administracyjną o skierowaniu
    > kierowcy lub osoby posiadającej pozwolenie na kierowanie tramwajem
    > na badanie lekarskie, jeżeli istnieją uzasadnione zastrzeżenia co do
    > stanu jego zdrowia." Tylko po co te badania, skoro jeszcze ze 2 lata

    https://bip.erzeszow.
    pl/322-prawa-jazdy/4118-wydanie-skierowania-na-badan
    ie-lekarskie-i-psycho
    logiczne.html

    Piszą że starosta kieruje po otrzymaniu odpisu wyroku.
    Pewnie dlatego.

    --
    Pete

  • 52. Data: 2021-07-24 15:11:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2021 13:24:34 +0200, Pete napisał(a):
> [...]

    Na ile sie orientuje, to przy zakazie dluzszym niz 1 rok, egzamin
    obowiazkowy. Przez rok kierowca nie zapomni ?

    Dobre pytanie. Kto wie ... lepiej zamaskowac :-)

> [...]
    -skierowania-na-badanie-lekarskie-i-psychologiczne.h
    tml

    > Piszą że starosta kieruje po otrzymaniu odpisu wyroku.

    Mozliwe, ze chodzi o wykrycie alkoholizmu, bo innego sensu w tym nie
    widze.

    I nie wiadomo ... isc teraz, czy nie isc.
    Jak nie pojdziesz, to starosta zadziala z automatu i PJ ... no nie
    wiem co tam przewidziane - zawiesi?
    Zeby sobie nie utrudnil odzyskania w przyszlosci.

    A z kolei jak pojdzie ... za 3 lata znow badania?

    no i nie wiem co robic:
    -zrobic badania,
    -napisac pismo z prosba o przelozenie terminu na za 3 lata,
    -nie isc, poczekac az zawiesi czy co tam, pojsc wtedy, oddac wyniki
    ... odwiesza i oddadza PJ ? :-)
    ale nie jezdzic, zakaz obowiazuje.
    Za to po 3 latach ... zapomna o egzaminie ?

    J.

  • 53. Data: 2021-07-24 15:39:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-07-24 o 15:11, J.F. pisze:
    > Dobre pytanie. Kto wie ... lepiej zamaskowac:-)

    To może egzoszkietet? :-)

    Robert

  • 54. Data: 2021-07-26 09:30:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/07/2021 22:02, Robert Wańkowski wrote:

    > Jest ciąg dalszy.
    > Nie wiem czy pisałem, ale zabrali na 3 lata. Zakaz prowadzenia
    > mechanicznych. Rower elektryczny pod to podchodzi? :-)

    Na moje rower jest pojazdem mechanicznym. Elektryczny tez, hulajnoga
    rowniez.

  • 55. Data: 2021-07-26 12:57:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2021 08:30:42 +0100, K napisał(a):

    > Na moje rower jest pojazdem mechanicznym. Elektryczny tez, hulajnoga
    > rowniez.

    W KK chodzi o "pojazd o napedzie mechanicznym", w odroznieniu od
    pojazdu napoedzanego sila miesni". Okreslenie podobno bylo kiedys w
    PoRD, a potem zniklo - a w KK zostalo, bez definicji.

    Wiec rowerem moze jezdzic, hulajnoga zwykla to w ogole pieszy,
    ale rower czy hulajnoga elektryczna ... trzeba by przeczytac te
    najnowsze zmiany.

    J.

  • 56. Data: 2021-07-26 13:43:22
    Temat: Pojazd mechaniczny
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    J.F. w

> [...]

    > Wiec rowerem moze jezdzic, hulajnoga zwykla to w ogole pieszy,
    > ale rower czy hulajnoga elektryczna ... trzeba by przeczytac te

    Macz trollu, i czytaj... I wnioski poprosze wnieś, a nie kolejne pytania i
    jeszcze większy bełkot...

    https://journals.umcs.pl/szn/article/viewFile/296/29
    5

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2021-07-26 14:28:20
    Temat: Re: Pojazd mechaniczny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2021 13:43:22 +0200, TomN napisał(a):
    > J.F. w

    > Macz trollu, i czytaj... I wnioski poprosze wnieś, a nie kolejne pytania i
> [...]

    A czytales? To dopiero jest prawnicze trollowanie :-)

    Tylko ... napisali cos innego niz ja?

    A rower elektryczny - pojazd mechaniczny, czy nie ?

    J.

  • 58. Data: 2021-07-26 20:21:20
    Od: K <n...@e...com>

> [...]
    > co do stanu jego zdrowia."
    >
    > Tylko po co te badania, skoro jeszcze ze 2 lata będzie bez PJ. Wyrok

    Pomyslec, ze to nie jest nawet jedno piwo, a w wielu krajach zmiescilby
    sie w limicie. Troche srogo go potraktowali. Chyba, ze juz wczesniej
    mial swoje z uszami.

  • 59. Data: 2021-07-27 11:49:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-07-26 o 20:21, K pisze:
    > Pomyslec, ze to nie jest nawet jedno piwo, a w wielu krajach zmiescilby
    > sie w limicie. Troche srogo go potraktowali. Chyba, ze juz wczesniej
    > mial swoje z uszami.

    Nie, wcześniej nie miał w tej materii problemów.
    Zapytam na grupie obok, może coś się wyjaśni dlaczego chcą go badać?

    Robert

  • 60. Data: 2021-07-27 12:47:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/07/2021 10:49, Robert Wańkowski wrote:

    > Nie, wcześniej nie miał w tej materii problemów.
    > Zapytam na grupie obok, może coś się wyjaśni dlaczego chcą go badać?
    >
    > Robert

    Ale psychotesty zawsze byly obowiazkowe w przypadku cofniecia uprawnien.
    Nie wazne czy za alkohol czy za punkty. Tam nie ma nic nadzwyczajnego na
    tych testach, troche testow psychoaktywnych w stylu, ktore kolko sie
    kreci szybciej albo nacisnij guzik w momencie gdy twoim zdaniem beda sie
    krecily z ta sama predkoscia. Troche glupich pytan typu, czy chcialbys
    miec karabin maszynowy. Nie wiem jak dzis, ale kiedys (2008) to trwalo
    max. 2h i mozna bylo rozbic na dwa dni. Raczej trzeba byc totalnym
    dzbanem zeby tego nie przejsc.