  • 1. Data: 2010-02-08 17:40:26
    Temat: [NTG?] Rammstein - Liebe ist...
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Dobry wieczór Państwu,

    Zanim ewentualnie pogadamy o nowej płycie, którą właśnie po raz wtóry
    przesłuchałem, i ewentualnie opinią podzielić się chciałem - pytam, czy
    jeszcze są tu ludzie, których dyskusja o zespole, który swego czasu
    "brylował" na spotkaniach preclowych, szczególnie około-torowych ;-) , w
    ogóle intere-re?

    Tu siemosznawpisyfać za, a nawet przeciw.

    [ ]

    Dziękuję Państwu.

    --
    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2010-02-08 17:43:55
    Temat: Re: [NTG?] Rammstein - Liebe ist...
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "(pj)"
    Tu siemosznawpisyfać za, a nawet przeciw.

    > [ja]

    A co kolega dojrzal do plytki???

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 3. Data: 2010-02-08 18:00:32
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-08 18:43, Tytus z fabryki pisze:

    > A co kolega dojrzal do plytki???

    Ja zawsze byłem dojrzały do ;-) - po prostu se dopiero teraz nabyłem
    byłem CD...

    A nie widziałem do tej pory rozmów ntt.

    Zaczynamy?

  • 4. Data: 2010-02-08 18:03:01
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-08 18:43, Tytus z fabryki pisze:
    > A co kolega dojrzal do plytki???

    "Dojrzałem"..? :o - co Kolega ma na myśli? Nieee... po prostu se dopiero
    teraz nabyłem.

    To co jakieś opinie..?

  • 5. Data: 2010-02-08 18:21:22
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ogóle intere-re?
    > Tu siemosznawpisyfać za, a nawet przeciw.

    Ooo widzę wiemy co dobre :P
    Co do nowej płyty się nie wypowiem, "nie dorosłem" jeszcze:P
    Ale na koncercie w Katowcach byłem, ktoś się wybiera na końcerta do Wawy?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-02-08 20:04:56
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > A co kolega dojrzal do plytki???

    Ja tez pamietam jak dostałem pierwszą wypłatę. Od razu kupiłem se Klubowe,
    coby nie musieć truć się więcej Carmenami podbieranymi matuli. No, ale wtedy
    nie było neta, nie moglem się pochwalić...

    Zdroofka Johnny

  • 7. Data: 2010-02-08 21:02:32
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-02-08 18:40:26 +0100, (pj) said:

> [...]
    > w ogóle intere-re?
    >
    > Tu siemosznawpisyfać za, a nawet przeciw.

    jeszcze nie słyszałem a tobie się bardzij podoba od poprzediej?

    --
    Glub

  • 8. Data: 2010-02-08 21:41:30
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "(pj)"
    Ja zawsze byłem dojrzały do ;-) - po prostu se dopiero teraz nabyłem
    > byłem CD...

    Halllo ale po "Pussy" kolega pojechal...jakoby cos nie tak bylo.
    Sprawa oczywista -zyjemy w najlepszym z systemow wiec o miche trza dbac...
    nawet Wilczur w "Strefie" ma mus zapodawania...

    "Mercedes-Benz und Autobahn,
    Alleine in das Außland fahren,
    Reise, Reise, Fahrvergnügen
    Ich will nur Spaß, mich nicht verlieben"

    a od kolegi w niezpomniana noc uslyszalem

    Rammstein
    Ein Mensch brennt
    Rammstein
    Fleischgeruch liegt in der Luft
    Rammstein
    ein Kind stirbt
    Rammstein
    die Sonne scheint

    Rammstein
    ein Flammenmeer
    Rammstein
    Blut gerinnt auf dem Asphalt
    Rammstein
    Mütter schreien
    Rammstein
    die Sonne scheint

    Rammstein
    ein Massengrab
    Rammstein
    kein Entrinnen
    Rammstein
    kein Vogel singt mehr
    Rammstein
    die Sonne scheint

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-02-08 21:52:55
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Lewis"
    Ale na koncercie w Katowcach byłem, ktoś się wybiera na końcerta do Wawy?

    Jak tylko przyjada to bede...przyblizysz szczegoly???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2010-02-08 22:08:01
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > *** "Lewis"
    > Ale na koncercie w Katowcach byłem, ktoś się wybiera na końcerta do Wawy?
    > Jak tylko przyjada to bede...przyblizysz szczegoly???

    hmm poprawka coś mi się pokiełbasiło, to w Łodzi będą
    Piątek, 12. Mar 2010, 18:00
    Arena Łódź

    ale z biletami to ciężko, na allegro trzeba polować, dużo ludzi kilka dni
    przed sprzedaje taniej bo im "coś wypadło"

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)