  • 1. Data: 2010-08-29 02:18:38
    Temat: 1&1 startuje u nas rozdajac konta na dwa lata
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    1&1 oferuje bezplatny hosting na dwa lata wraz z domena .pl. O pakiet
    ubiegac sie mozna do 30 listopada.
    www.1and1.pl
    www.di.com.pl/news/33393,0,Hostingowy_gigant_11_wkra
    cza_do_Polski_z_darmowa_oferta.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2010-08-29 05:57:42
    Temat: Re: 1&1 startuje u nas rozdajac konta na dwa lata
    Od: "Taki Sobie Ktos" <m...@i...pl>

    Aby nie "kryptoreklama"

    Pozdrawiam, M.

  • 3. Data: 2010-09-11 21:58:22
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Taki Sobie Ktos <maveriqNOSPAM@interiapl> napisal w wiadomosci
    > Aby nie "kryptoreklama"

    By udowodnic, ze nie, wrazenia po dwoch dniach zabawy:
    1. Bezplatnej domeny chyba nie mozna oddelegowac na inny serwer, da sie za
    to ustawic do DNSow 1and1 rekordy A oraz MX zewnetrznego serwera.
    2. Panel administracyjny skierowany jest raczej dla poczatkujacych. Na
    pierwszy rzut oka widoczne sa takie narzedzia, jak Kreator stron czy tez
    skrypt do prowadzenia bloga oraz galerii zdjec. Tak podstawowe funkcje jak
    menedzer kont FTP czy bazy danych sa ukryte pod menu Start - Dostepy, co
    nie jest zbyt wygodne. 1&1 Pakiet na Dzien Dobry skierowany jest wyraznie
    dla poczatkujacych uzytkownikow. Prozno szukac tu nawet Crona. Pytanie, czy
    platne pakiety posiadaja wieksze mozliwosci konfiguracyjne.
    Mnie prawde mowiac funkcjonalnosc tegoz konta nie zacheca do zakupu
    hostingu w tej firmie.
    3. Serwer pracuje szybko.
    4. Na szczescie mamy dostep do PHP, CGI, MySQL.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 4. Data: 2010-09-11 23:40:00
    Od: Vax <m...@z...sie>

    W dniu 2010-09-11 23:58, astro pisze:

    > 4. Na szczescie mamy dostep do PHP, CGI, MySQL.

    w ich MySQL np. trigerrów też nie założysz
    (i nie dlatego, że phpMyAdmin stary)

    v.