  • 1. Data: 2010-08-27 15:14:03
    Temat: Testy pod IE 6 na localhost
    Od: WebCM <w...@g...com>

    Jak przetestować stronę pod IE 6? Mam IE 8, mogę cofnąć się tylko do
    IE 7. Wiem, że istnieją narzędzia typu IETester, ale są niestabilne,
    niektóre z nich mogą zrobić burdel w systemie. Czy są inne
    rozwiązania? Najwygodniej testować na własnym kompie.

    System: XP Home SP3 (ewentualnie Ubuntu)

    A może da się podpiąć CSS lub wtyczkę emulującą IE6 dla IE8?

  • 2. Data: 2010-08-27 17:52:18
    Temat: Re: Testy pod IE 6 na localhost
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    WebCM <w...@g...com> napisał(a)
> [...]
    >
    > System: XP Home SP3 (ewentualnie Ubuntu)
    >
    > A może da się podpiąć CSS lub wtyczkę emulującą IE6 dla IE8?

    Jak w tym tygodniu potrzebowałem coś sprawdzić pod IE6, to
    zainstalowałem sobie Windows XP w VirtualBox i po (pół?)godzinie miałem
    stanowisko do testowania.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-08-27 20:26:42
    Od: WebCM <w...@g...com>

    On 27 Sie, 23:57, Paweł Lipka <p...@l...net.pl> wrote:
    > W dniu 27.08.2010 17:14, WebCM pisze:> Jak przetestować stronę pod IE 6? Mam IE 8,
    mogę cofnąć się tylko do

    > A nie lepiej olać IE6?

    Nie, nie lepiej. To domyślna przeglądarka po instalacji Windowsa XP.
    Starsze wersje IE mogę pominąć. Wirtualizacja wchodzi w grę (odpalę
    instalację XP z dysku, czy muszę go instalować na wirtualnym PC?), ale
    nadal szukam lepszego rozwiązania.

  • 4. Data: 2010-08-27 21:57:01
    Od: Paweł Lipka <p...@l...net.pl>

  • 5. Data: 2010-08-28 09:25:10
    Od: Lopez <l...@g...pl>

    W dniu 27.08.2010 22:26, WebCM pisze:

> [...]
    > Starsze wersje IE mogę pominąć. Wirtualizacja wchodzi w grę (odpalę
    > instalację XP z dysku, czy muszę go instalować na wirtualnym PC?), ale

    Tu masz gotowe obrazy do wyboru na VirtualPC

    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?Fami
    lyId=21EABB90-958F-4B64-B5F1-73D0A413C8EF&displaylan
    g=en

    Lopez

  • 6. Data: 2010-08-28 13:25:56
    Od: WebCM <w...@g...com>

    Ściągnę Virtual PC. Zaśmiecę sobie system plikami po kilka GB i
    sterownikami, ale wirtualizacja pozwala na więcej. Obrazy wygasają 1
    października. Czy potem coś udostępnią?

  • 7. Data: 2010-08-28 16:01:10
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Sprawdź to: http://tredosoft.com/Multiple_IE

  • 8. Data: 2010-08-28 16:26:12
    Od: Lopez <l...@g...pl>

    W dniu 28.08.2010 15:25, WebCM pisze:
    > Ściągnę Virtual PC. Zaśmiecę sobie system plikami po kilka GB i
    > sterownikami, ale wirtualizacja pozwala na więcej. Obrazy wygasają 1
    > października. Czy potem coś udostępnią?

    Żadnych sterowników do tego nie potrzebujesz,
    to są obrazy systemu gotowe do pracy.
    Po 1 października będą tam obrazy na kolejne 3 miesiące.

    Lopez

  • 9. Data: 2010-08-29 11:38:08
    Od: Jerzy <j...@g...com>

    Skoro i tak masz ubuntu odpal IE6 przez wine i z głowy.

  • 10. Data: 2010-08-29 16:01:31
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 10-08-27 22:26, WebCM pisze:

    > Nie, nie lepiej. To domyślna przeglądarka po instalacji Windowsa XP.

    To straszne! Jest domyślny w systemie z 2001 roku! Cała reszta tego co
    myślę nie nadaje się do publikacji ;)

    > Starsze wersje IE mogę pominąć. Wirtualizacja wchodzi w grę (odpalę
    > instalację XP z dysku, czy muszę go instalować na wirtualnym PC?), ale
    > nadal szukam lepszego rozwiązania.

    The main idea of Inception: if you run a VM inside a VM inside a VM
    inside a VM, everything will be very slow.

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps