  • 1. Data: 2010-08-27 16:33:16
    Temat: Adobe zbiera prywatne tane?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Zauważyłem, że osadzony na stronie WWW Flash łączy się z adresem
    fpdownload.adobe.com w celu pobrania pliku crossdomain.xml. Przesyłane jest
    w zapytaniu cookie z jakimiś danymi. Czy to nie jest nadużycie ze strony
    Adobe?

  • 2. Data: 2010-08-27 21:29:56
    Temat: Re: Adobe zbiera prywatne tane?
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Fri, 27 Aug 2010 17:33:16 +0100, Marek <b...@e...com> wrote:

> [...]
    > fpdownload.adobe.com w celu pobrania pliku crossdomain.xml. Przesyłane
    > jest w zapytaniu cookie z jakimiś danymi. Czy to nie jest nadużycie ze

    Jak przejmujesz się śledzeniem przez Flash, to lepiej zobacz co wyprawia
    flashowe Local Shared Objects.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2010-08-28 11:41:12
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 22:29:56 +0100, porneL napisał(a):

    > Jak przejmujesz się śledzeniem przez Flash, to lepiej zobacz co wyprawia
    > flashowe Local Shared Objects.

    Tak, to wiem - właśnie stąd szczególne obawy. W połaczeniu z tym o czym
    wspominasz plus to, że Flash bez wiedzy webmastera przesyła dane do Adobe
    można oczekiwać, że zaraz wyciekną prywatne hasła i numery kont bankowych
    do prezesa Adobe.