  • 1. Data: 2010-08-27 23:15:24
    Temat: dziwna sprawa
    Od: pikny zenon <z...@g...pl>

    Witam.
    Nakierujcie, bo zgłupiałem.

    Strona wyświetla mi się (z zewn. serwera) inaczej w FF i inaczej w IE.
    Ale to pikuś.

    Rzecz w tym, że jak w IE (na tej pokrzywionej stronie) kliknę na "pokaż
    źródło", przekopiuję to do notatnika i zapiszę na dysku, to lokalnie
    wyświetla się w IE poprawnie (tak jak w Firefox z zew. serwera WWW).

    CSS w obu przypadkach zaczytuje się z serwera.

    Jakiś pomysł gdzie szukać?

  • 2. Data: 2010-08-28 00:47:19
    Temat: Re: dziwna sprawa
    Od: Zbigniew Malec <a...@i...invalid>

    On Sat, 28 Aug 2010 01:15:24 +0200, pikny zenon wrote:

    > Rzecz w tym, że jak w IE (na tej pokrzywionej stronie) kliknę na "pokaż
    > źródło", przekopiuję to do notatnika i zapiszę na dysku, to lokalnie
    > wyświetla się w IE poprawnie (tak jak w Firefox z zew. serwera WWW).

    Może content-type z serwera? Nie masz tam może xhtmla?

    Zbyszek Malec

  • 3. Data: 2010-09-01 09:04:00
    Od: pikny zenon <z...@g...pl>

    W dniu 2010-08-28 02:47, Zbigniew Malec pisze:

    > Może content-type z serwera? Nie masz tam może xhtmla?

    Pośrednio to było problemem:
    http://www.w3.org/International/questions/qa-utf8-bo
    m.pl.php

  • 4. Data: 2010-09-01 09:16:01
    Od: pikny zenon <z...@g...pl>

    W dniu 2010-09-01 11:04, pikny zenon pisze:

    > Pośrednio to było problemem:
    > http://www.w3.org/International/questions/qa-utf8-bo
    m.pl.php

    Śmiesznie, bo tylko IE miał problem z tymi znaczkami a chyba właśnie
    edytory M$ najuparciej to stosują (tak przynajmniej wyczytałem).