  • 11. Data: 2010-10-29 15:12:35
    Temat: Re: 1 kabel -problem
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 16:21, Cavallino pisze:

> [...]

    ja pisałem o sumatorach zewn.
    i mam taki po konwerter twin - czyli wchodzą dwie satki i jedna
    naziemna. nie pamiętam tylko czy zasila antene naziemną.
    zaraz podam link

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 12. Data: 2010-10-29 15:36:32
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 17:12, pawell32 pisze:

    > ja pisałem o sumatorach zewn.
    > i mam taki po konwerter twin - czyli wchodzą dwie satki i jedna
    > naziemna. nie pamiętam tylko czy zasila antene naziemną.
    > zaraz podam link

    http://www.axing.pl/#katalog_pl/diseqc1.html

    możesz podpiąć jeszcze astre

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-10-29 20:47:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ja pisałem o sumatorach zewn.
    > i mam taki po konwerter twin - czyli wchodzą dwie satki i jedna
    > naziemna.

    I wychodzą dwa kable z pomieszanym sygnałem?

  • 14. Data: 2010-10-29 20:51:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > http://www.axing.pl/#katalog_pl/diseqc1.html
    >
    > możesz podpiąć jeszcze astre

    Pytanie czy sygnał z jednego wyjścia z tego sumatora da się jeszcze
    podzielić na 4.
    Obawiam się, że i sygnał satelitarny i naziemny będzie już za słaby.

  • 15. Data: 2010-10-29 20:53:40
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 22:47, Cavallino pisze:

    > I wychodzą dwa kable z pomieszanym sygnałem?

    tak
    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2010-10-29 20:55:50
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 22:51, Cavallino pisze:
    > Pytanie czy sygnał z jednego wyjścia z tego sumatora da się jeszcze
    > podzielić na 4.
    > Obawiam się, że i sygnał satelitarny i naziemny będzie już za słaby.

    raczej tak.
    ale co chcesz uzyskać?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 17. Data: 2010-10-29 21:04:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > raczej tak.
    > ale co chcesz uzyskać?

    To co mam w tej chwili, czyli sygnał naziemny na 5 urządzeniach (w 2-3
    miejscach w domu) i satelitarny na dwóch.
    Tyle że satelitarny niezależny, w tej chwili jadę na jednym konwerterze i
    jest to coraz bardziej upierdliwe.
    Dobrze że Puls nadaje dużo bajek na dvb-t, bo by mnie córka pogryzła chyba
    że nie może oglądać ich z satelity co chwilę.

  • 18. Data: 2010-10-29 21:10:57
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 23:04, Cavallino pisze:
> [...]
    > Dobrze że Puls nadaje dużo bajek na dvb-t, bo by mnie córka pogryzła
    > chyba że nie może oglądać ich z satelity co chwilę.

    ja to widzę tak:

    obydwa kable zakańczasz gniazdami sat,
    wyścia sat z gniazd podłączasz przewodami do odbiorników sat,
    z jednego gniazda (wy tv) łaczysz do tv, a z drugiego
    do splitera i pozostałych, z tym że tu polecam rozgałęźnik
    aktywny

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 19. Data: 2010-10-29 21:15:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > z jednego gniazda (wy tv) łaczysz do tv, a z drugiego
    > do splitera i pozostałych, z tym że tu polecam rozgałęźnik

    To jest jasne, problem jest inny - wiadomo że dodatkowy sumator weźmie
    trochę sygnału dodatkowo.
    Boję się że za dużo.

    No i jednak konwerter z wejściem na naziemną bym preferował zamiast
    dodatkowego sumatora - ilość kabli i połączeń spada, a więc i strata sygnału
    pewnie mniejsza.

  • 20. Data: 2010-10-29 21:20:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 29.10.2010 23:15, Cavallino pisze:

    > To jest jasne, problem jest inny - wiadomo że dodatkowy sumator weźmie
    > trochę sygnału dodatkowo.
    > Boję się że za dużo.

    nie sądzę. takie rozwiązania stosuje z powodzeniem.
    fakt, nie mam doświadczenia z dvb-t, nie działa ;-)

    > No i jednak konwerter z wejściem na naziemną bym preferował zamiast
    > dodatkowego sumatora - ilość kabli i połączeń spada, a więc i strata
    > sygnału pewnie mniejsza.

    zdecydowanie prostrze, ale czy naziemna będzie mocniejsza?
    wątpie. gniazda i rozgałęźnik tak musisz zastosować

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux