eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieria › 10.000 świecących ledów, 500 lamp ledowych w Biedronie, a blask jak na planie filmowym, gdy cala Europa ogranicza oświetlenie

  • 1. Data: 2022-07-29 23:55:47
    Temat: 10.000 świecących ledów, 500 lamp ledowych w Biedronie, a blask jak na planie filmowym, gdy cala Europa ogranicza oświetlenie
    Od: a a <m...@g...com>

    Subscribe

    23:52 (now)

    10.000 świecących ledów, 500 lamp ledowych w Biedronie, a blask jak na planie
    filmowym, gdy cala Europa ogranicza oświetlenie

    Czy naprawdę Polskę stać aby markety nie oszczędzały drożejącej energii elektrycznej,
    gdy Mimce się samoograniczają
    i zmniejszają liczbe niepotrzebnych punktów świetlnych,
    wyłaczają podświetlenia ścian budynków,
    bo to jest nikomu niepotrzebne, a pozwala zaoszczędzić
    miliony kilowatogodzin energii dziennie

    Robienie zakupów w markecie, który oślepia klienta swiatlem jest bardzo niemiłym
    doświadczeniem , bo silne światło szkodzi na oczy
    i wiadomo, że klienci będą takich miejsc unikać, tak jak unikają patrzenia w poludnie
    na słonce

    Silne oświetlenie bardzo drazni oczy i utrudnia skoncentrowanie się na zakupach i
    jest szkodliwe dla zdrowia

    Klient przyjdzie i wyjdzie i nie wróci,
    ale pracownicy będą całą dniówkę oslepieni silnym swiatłem ledowym, które nigdy nie
    było zdrowe.

  • 2. Data: 2022-08-01 15:50:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://demotywatory.pl/1259835/Ale-Ty

> [...]
    >
    > Klient przyjdzie i wyjdzie i nie wróci,
    > ale pracownicy będą całą dniówkę oslepieni silnym swiatłem ledowym, które nigdy nie

    Ale gdzie ta przeswietlona Biedronka?

    Bo troche watpie, aby im sie chcialo za duzo swiatla wlaczyc, predzej
    oszczedzają i za mało jest :-)

    "Moja" Biedronka jakos normalnie oswietlona - ani za mocno, ani za
    słabo.
    W dodatku biedronki, w odroznieniu od innych, czesto maja jakies okna,
    ale ... mocno zaklejone.

    A swiatlo LED ... chyba nie gorsze od swietlowkowego ... czyli wcale
    nie takie złe dla ludzi ...

    J.

  • 3. Data: 2022-08-01 17:55:19
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 1 August 2022 at 15:51:03 UTC+2, J.F wrote:
> [...]
    > ale ... mocno zaklejone.
    >
    > A swiatlo LED ... chyba nie gorsze od swietlowkowego ... czyli wcale

    Zaczęło się od odślepiającego oswietlenia w Lidlu
    a teraz kolej przyszla na Biedronę

    i te teksty

    Kasa numer 3 zostanie zamknięta
    Kasa numer 2 zotanie otwarta

    i za minutę
    Kasa numer 1 zostanie zam knieta
    Kasa numer 4 zostanie otwarta
    i tak co 5 minut

    Oślepiające LEDy bardzo szybko wypalają pręciki siatkówki i oslepiają
    a w widmie zawsze mają trochę UV