  • 71. Data: 2013-01-07 16:36:38
    Temat: Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    Np. VMWare Workstation, Tortoise SVN, Asus AI Suite. Innych w tej chwili nie
    pomne, ale na pewno spotykam ich wiecej - choc oczywiscie wiekszosc nie
    wymaga restartu, na szczescie.

    VMWare chyba nie wymaga restartu.
    Specjalnie zainstalowałem Tortoise SVN i bez ponownego uruchomienia komputera
    działa bez najmniejszych zarzutów.
    Asus AI Suite - nie sprawdzę, ale soft od mojej płyty głównej nie wymagał
    ponownego uruchomienia systemu.

  • 72. Data: 2013-01-07 17:41:29
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 16:36:38 +0100, qwerty napisał(a):

> [...]
    > pomne, ale na pewno spotykam ich wiecej - choc oczywiscie wiekszosc nie

    Chyba to sie mylisz.

    > Specjalnie zainstalowałem Tortoise SVN i bez ponownego uruchomienia komputera
    > działa bez najmniejszych zarzutów.

    To teraz go pouzywaj a nastepnie (w tej samej sesji) zrob update do nowszej
    wersji.

    > Asus AI Suite - nie sprawdzę, ale soft od mojej płyty głównej nie wymagał
    > ponownego uruchomienia systemu.

    No i co z tego ze Twoj soft cos wymaga czy nie?

    Po co ten post? Chcesz cos udowodnic na sile?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 73. Data: 2013-01-07 18:48:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-07 17:41, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > No i co z tego ze Twoj soft cos wymaga czy nie?
    >
    > Po co ten post? Chcesz cos udowodnic na sile?

    Udowodnić tak, na siłę raczej nie.
    A wiesz co udowodnić ? że w zapale dyskusji aby wykazać że twoja
    racja jest bardziej twojsza niż oponentów często mijasz się
    z prawdą.

    Pozdrawiam

  • 74. Data: 2013-01-07 19:46:41
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:48:59 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Udowodnić tak, na siłę raczej nie.
    > A wiesz co udowodnić ? że w zapale dyskusji aby wykazać że twoja
    > racja jest bardziej twojsza niż oponentów często mijasz się
    > z prawdą.

    A jesli on pisze nieprawde to co Ty teraz robisz? Odpowiem: trollujesz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 75. Data: 2013-01-07 19:55:46
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 15:23:23 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > To trzeba było pisać od razu, że Ty z tych użytkowników, co jak im np. w
    > samochodzie silnik zgaśnie, to wysiadają, wsiadają z powrotem z nadzieją, że
    > się samo naprawi: :D

    Prosze, mam przyklad. Ni zgruchy Windows 7 wywala mi komunikat, ze z powodu
    niskiej wydajnosci musi mi wylaczyc Aero. Sprawdzam zajetosc ramu (7GB z
    16GB), sprawdzam proca 20%. Nie wiem gdzie ta niska wydajnosc. A Aero znika.
    Akurat teraz, po nocy mi to zwisa, ale gdybym przykladowo w srodku dnia
    robil dokumentacje ze screenami to juz bym restarta zaliczal. 20 sekund i
    pracuje dalej.
    I teraz a propos "naprawy" takiego czegos. Moge siasc i tydzien czytac
    godzinami po forach tu i tam (zdarzalo mi sie tak robic w przeszlosci), ale
    ... dzis mam to gleboko w d. Wole czas poswiecic na bardziej kreatywne
    zajecia niz robic za betatestera microsoftu. Predzej czy pozniej M$ (lub
    producent winnego softu) zrobi update i problem zniknie. A jak nie to strace
    raz na jakis czas pol minuty. Taki lajf.
    Czy teraz choc ten punkt stal sie jasny?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 76. Data: 2013-01-07 21:16:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-07 19:46, Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > A jesli on pisze nieprawde to co Ty teraz robisz? Odpowiem: trollujesz.

    Nie on jeden to pisze. Wniosek, kłamiesz, aby ukryć że sam trollujesz.

    Pozdrawiam

  • 77. Data: 2013-01-07 21:20:29
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 21:16:47 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Nie on jeden to pisze. Wniosek, kłamiesz, aby ukryć że sam trollujesz.

    Ten, kto uzywa np. VMWare Workstation wie kto z nas obu klamie. Szkoda mi
    juz czasu na dyskusje z Toba, EOT.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 78. Data: 2013-01-08 15:54:16
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Mowa byla o "dziadostwie" SSD i o na ten temat sie wypowiedzialem. SSD
    > "czuje sie" caly czas, o tym tez pisalem.

    dysk ktoremu po 8tys godzin pozostalo 30% zycia to jes szmelc. eot

  • 79. Data: 2013-01-08 16:21:02
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 08 Jan 2013 15:54:16 +0100, chwdp napisał(a):

    > dysk ktoremu po 8tys godzin pozostalo 30% zycia to jes szmelc. eot

    HDD tez moze pasc po tygodniu. Sam mozesz zejsc za godzine, zdarza sie.
    Moj SSD ma 5 tys godzin pracy i 98% zywotnosci. Jeszcze jakies pytania?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 80. Data: 2013-01-08 16:29:54
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-08 16:21, R.e.m.e.K pisze:

    > HDD tez moze pasc po tygodniu. Sam mozesz zejsc za godzine, zdarza sie.
    > Moj SSD ma 5 tys godzin pracy i 98% zywotnosci

    Jeżeli badałeś to tak samo jak tu, to powodzenia
    http://img854.imageshack.us/img854/3169/qttempgq3136
    .png
    kosmiczne turbo obroty i latające klamoty :-)