  • 11. Data: 2010-01-15 10:50:03
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: "J." <s...@g...pl>

    W dniu 2010-01-15 10:36, Jacek pisze:
    > J. pisze:

    > a jak z niutonometrami - duzo?

    216 Nm bodajże

  • 12. Data: 2010-01-15 10:50:41
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Jacek pisze:
    > Moc duza, moment tragicznie maly.

    I co z tego?

    --
    kamil d
    red 206

  • 13. Data: 2010-01-15 10:56:45
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Jacek pisze:

    > Moc duza, moment tragicznie maly.

    właśnie :-)
    Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc koni
    z litra"?
    Pytanie, jak jeździ się takim gównem?
    Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(. Ten śmieć
    zaczął przyspieszać, jeśli to wogóle można tak nazwać od około
    5000obr/min.
    Dla porównania, stara MeganeI z silnikiem 1.6 100KM, wieele lepiej
    dawała sobie radę. Może to kwestia elektrycznej przepustnicy i durnych
    norm euro4576982346908?
    Generalnie podzielam zdanie "there's no replacement for displacement" :-D

    pozdrawiam
    mario

  • 14. Data: 2010-01-15 11:04:39
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Mario pisze:
    > Pytanie, jak jeździ się takim gównem?

    Pewno zajebiście :D

    > Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(

    Hmm... ale Megane ma chyba inne zastosowanie niż s2000. Zaraz powiecie,
    że w takiej s2000 to najlepiej sprawdził by się diesel ;)

    --
    kamil d
    red 206

  • 15. Data: 2010-01-15 11:08:45
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > Hmm... ale Megane ma chyba inne zastosowanie niż s2000.

    pewnie jakieś zajebiste :-D
    tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 16. Data: 2010-01-15 11:14:02
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    kamil d pisze:

    > I co z tego?

    To ze z wiertarek najlepsza jest Hilti.

  • 17. Data: 2010-01-15 11:30:06
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 15 sty 2010 o 10:36 GMT, Jacek napisał(a):

    > a jak z niutonometrami - duzo?

    Liczy sie moc, nie Nm, to sie silnik bardzo wysokoobrotowy

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 18. Data: 2010-01-15 11:30:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    bratPit[pr] wrote:

    > może ktoś pamięta: czy honda (civic?) miała silnik który miał około
    > 100KM z 1L? Kojarzy mi się silnik 1,4l z mocą ~140KM (bez doładowania)
    > - jakiś artykuł z dawnego 'motoru' utkwił mi w pamięci ale
    > poszukiwania tego nie potwierdzają.
    > -----------------------------------
    >
    > była też Integra pojemność 1.8 i 220KM,
    > brat

    hm, 220KM?
    B18C5 miało 192 koniki.

    Jakaś wersja na rynek japoński?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 19. Data: 2010-01-15 11:52:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Mario pisze:

    > właśnie :-)
    > Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc koni
    > z litra"?

    Duzo mocy z malej pojemnosci robi sie po to zeby miec w miare lekkie
    auto (czy inny pojazd).
    A w nim duzo mocy.
    ;-)

    To sa auta dla fanow czestego mieszania patykiem od biegow.

    Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
    moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
    przypinania latki onanistow innym.

    Przeciez mozna jak to powiedzial poeta"roznic sie pieknie"...
    ... a potem i tak zostaniecie objechani.
    :-)

    KJ fan cwajtaktow +200 KM z litra

  • 20. Data: 2010-01-15 12:24:29
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > hm, 220KM?
    > B18C5 miało 192 koniki.
    >
    > Jakaś wersja na rynek japoński?

    coś pochrzaniłem,
    znalazłem gdzieś w necie 1.8, 200KM (a nie 220KM), i 2.0 220KM, niestety nie
    ma oznaczeń silników,
    2.0 220KM ponoć miała taka Integra znajomego przywieziona ze Szwajcarii
    (type R) ale na ile to prawda to nie wiem,
    brat