  • 1. Data: 2010-01-15 07:35:12
    Temat: Kraków, Srebrne Volvo KR 226KC
    Od: "M." <a...@g...com>

    Tą drogą uprzejmie informuję kierownika/kierowniczkę wyżej
    wymienionego pojazdu że prawdopodobnie ma uszkodzone kierunkowskazy w
    samochodzie. Dziś rano mogłem to wyraźnie zaobserwować jadąc w
    odległości dwóch samochodów z tyłu i obserwując niezwykle częste
    manewry gwałtownej zmiany pasa ruchu - kierunkowskazy nie zadziałały
    ani raz.
    Przy okazji dziękuje za rozbawienie - mimo obserwowalnej frustracji
    kierowcy i miotania się po wszystkich pasach - Volvo na każdych
    światłach było na tej samej pozycji - 2 samochody przedemną, a
    jechałem sobie jednostajnie i spokojnie prawym pasem..

    M.

  • 2. Data: 2010-01-15 10:14:09
    Temat: Re: Kraków, Srebrne Volvo KR 226KC
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    M. pisze:
> [...]
    > odległości dwóch samochodów z tyłu i obserwując niezwykle częste
    > manewry gwałtownej zmiany pasa ruchu - kierunkowskazy nie zadziałały

    one działały zapewne tylko po prostu nie używał bo jest burakiem.
    Codziennie kilku takich widuje.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-01-15 10:39:31
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    krzysiek82 pisze:

    > one działały zapewne tylko po prostu nie używał bo jest burakiem.
    > Codziennie kilku takich widuje.

    Genialne!
    Chyba musisz startowac w wyborach na posłów.

  • 4. Data: 2010-01-15 10:40:42
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    M. pisze:
> [...]
    > światłach było na tej samej pozycji - 2 samochody przedemną, a
    > jechałem sobie jednostajnie i spokojnie prawym pasem..

    Po pierwsze, nie od dzis wiadomo, ze volvo jezdza same "hamy".
    Po drugie nastepnym razem musisz jechac jeszcze wolniej po lewym pasie.

  • 5. Data: 2010-01-15 11:54:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Genialne!
    > Chyba musisz startowac w wyborach na posłów.

    No właśnie, jak to było o tej ironii i kopnięciu w dupę? ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 6. Data: 2010-01-15 12:26:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    M. wrote:

> [...]
    > światłach było na tej samej pozycji - 2 samochody przedemną, a jechałem
    > sobie jednostajnie i spokojnie prawym pasem..

    A może się naprawdę gdzieś spieszył albo zwyczajnie zdarzyła mu się
    mała... niestrawność? ;)

    --
    cokolwiek

  • 7. Data: 2010-01-17 11:16:13
    Od: "..Aldi.." <r...@p...fm>

    > one działały zapewne tylko po prostu nie używał bo jest burakiem.

    sarkazm to termin niezbyt szeroko znany w naszym społeczeństwie ;)))