  • 1. Data: 2010-01-14 22:17:49
    Temat: Re: Udało mi się wymienić olej!!!
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > A poważnie to ostatnio karteczkę z przebiegiem przy którym wymieniałem
    > olej zgubiłem, to teraz się tu pochwalę, a przy następnej wymianie
    > wyguglam ;)

    Chyba, żeby google znów zgubiły pewną ilość postów. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 2. Data: 2010-01-14 22:18:18
    Temat: Udało mi się wymienić olej!!!
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Niesamowita sprawa :)
    Sam wymieniłem olej w mojej Corolli.
    Zresztą nie tylko olej - jeszcze filtr oleju i filtr powietrza.
    Wszystko to dziś, przy stanie licznika 121kkm.

    Jestem z siebie bardzo dumny że tego dokonałem.
    Oczekuję gratulacji i oklasków.

  • 3. Data: 2010-01-14 22:32:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Niesamowita sprawa :)
    > Sam wymieniłem olej w mojej Corolli.
    > Zresztą nie tylko olej - jeszcze filtr oleju i filtr powietrza.
    > Wszystko to dziś, przy stanie licznika 121kkm.

    Aha - Syntetyk Castrol Magnatec 5W-40

  • 4. Data: 2010-01-14 23:21:57
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > A poważnie to ostatnio karteczkę z przebiegiem przy którym wymieniałem
    > olej zgubiłem, to teraz się tu pochwalę, a przy następnej wymianie
    > wyguglam ;)

    Na bloga se wrzuć :-P

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 5. Data: 2010-01-15 00:14:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Niesamowita sprawa :)
    > Sam wymieniłem olej w mojej Corolli.

    a co zrobiles ze zuzytym?

    > Zresztą nie tylko olej - jeszcze filtr oleju i filtr powietrza.
    > Wszystko to dziś, przy stanie licznika 121kkm.

    a co to za przebieg?

    > Jestem z siebie bardzo dumny że tego dokonałem.
    > Oczekuję gratulacji i oklasków.

    jakby bylo -30 i wymienialbys olej na dworze - to bylby powod do dumy ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2010-01-15 00:31:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jan 2010 22:18:18 +0100, Tomasz Pyra wrote:
> [...]
    >Wszystko to dziś, przy stanie licznika 121kkm.
    >
    >Jestem z siebie bardzo dumny że tego dokonałem.

    Tak bylo ?
    http://autofoto.pl/forums/thread/17788.aspx

    J.

  • 7. Data: 2010-01-15 07:15:58
    Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl>

> [...]
    >

    > A poważnie to ostatnio karteczkę z przebiegiem przy którym wymieniałem
    > olej zgubiłem, to teraz się tu pochwalę, a przy następnej wymianie

    A jaka to rewelacja
    od lat sam wymieniałem olej, a teraz to mi się już nie chce
    w warsztacie koszt 20 zł
    (ale zawsze stoję i gościowi patrzę się na ręce)

  • 8. Data: 2010-01-15 08:04:10
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 15 Jan 2010 07:15:58 +0100, Krzysiek <k...@z...com.pl> wrote:

> [...]
    [...]
    > A jaka to rewelacja
    > od lat sam wymienia?em olej, a teraz to mi sie ju? nie chce
    > w warsztacie koszt 20 z?
    > (ale zawsze stoje i go?ciowi patrze sie na rece)

    Jakbyś nie patrzał, to by kosztowało 10 :-)

    http://www.poprawki.com/wp-content/uploads/2009/05/m
    echanik.jpg

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 9. Data: 2010-01-15 08:17:15
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    > A jaka to rewelacja
    > od lat sam wymieniałem olej, a teraz to mi się już nie chce
    > w warsztacie koszt 20 zł
    > (ale zawsze stoję i gościowi patrzę się na ręce)
    Ja tam mam o tyle dobrze że za olej kupiony w hurtowni i filtr wymianę mam
    gratis.. a cena oleju bardzo niska :)

  • 10. Data: 2010-01-15 08:26:35
    Od: "Robert" <a...@p...pl>

    "Tomasz Pyra" napisał: