  • 21. Data: 2010-09-26 11:52:11
    Temat: Re: 100hz do dekodera satelitarnego
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dariusz Zygmunt wrote:
    > W czwartek, 23 września 2010 22:06, Marek Dyjor wyraził następujacą
    > opinię:

    > Ja tak, marketingowcy nie koniecznie, ale z drugiej strony, jest
    > ładna, duża liczba, przeciętny kupujący wie tylko, że czym więcej
    > herców tym lepiej - aż żal nie skorzystać z okazji ;-)

    śmiem twierdzić że też nie wiesz o czym piszesz...

    policz sobie ile czasu przy normalnym odświerzaniu 50 klatek na sekundę trwa
    wyświetlanie pojedyńczego piksela obrazu w TV Full HD i sprawdź potem czy
    600Hz jako częstosliwość bazowa do modulowania jasności świecenia komórek ma
    jakikolwiek sens.

  • 22. Data: 2010-09-26 18:34:37
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 26 września 2010 13:52, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > trwa wyświetlanie pojedyńczego piksela obrazu w TV Full HD i sprawdź
    > potem czy 600Hz jako częstosliwość bazowa do modulowania jasności

    brak świecenia {a właściwie lekka poświata} - 0
    1/600 sekundy - 1
    1/300 s - 2
    1/150 s - 3
    1/75 s - 4
    świeci się cały czas - 5

    No jakby nie liczyć to 5 EV wychodzi! Uważasz że to mało? ;-)

    I nie jest to bynajmniej 6 różnych poziomów jasności - ale to jak uzyskać
    pełną gamę odcieni pozostawiam twojej domyślności. No wiesz, ja nie wiem o
    czym piszę więc głupio byłoby mi coś Tobie podpowiadać ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 23. Data: 2010-09-26 20:37:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dariusz Zygmunt wrote:
> [...]
    > uzyskać pełną gamę odcieni pozostawiam twojej domyślności. No wiesz,
    > ja nie wiem o czym piszę więc głupio byłoby mi coś Tobie podpowiadać

    Zygmusiu... sugerujesz że każda komórka w plaźmie jest zapalana w tej samej
    chwili?
    wg mojej wiedzy ekran jest sterowany sekwencyjnie, kolejnymi wierszami lub
    kolumnami.

  • 24. Data: 2010-09-26 21:38:23
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W niedziela, 26 września 2010 22:37, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

    > Zygmusiu... sugerujesz że każda komórka w plaźmie jest zapalana w tej
    > samej chwili?
    > wg mojej wiedzy ekran jest sterowany sekwencyjnie, kolejnymi wierszami lub
    > kolumnami.

    Ależ Dyjorku, niczego nie sugeruję a już na pewno nie stanu Twojej wiedzy.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 25. Data: 2010-09-28 10:13:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dariusz Zygmunt wrote:
    > W niedziela, 26 września 2010 22:37, Marek Dyjor wyraził następujacą
    > opinię:

    > Ależ Dyjorku, niczego nie sugeruję a już na pewno nie stanu Twojej
    > wiedzy.

    tego się spodziewałem, nie masz pojęcia o działaniu plazmy czy LCD i bez
    sensu trolujesz...

  • 26. Data: 2010-09-28 18:31:09
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek, 28 września 2010 12:13, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

    > tego się spodziewałem, nie masz pojęcia o działaniu plazmy czy LCD i bez
    > sensu trolujesz...

    No dalej - czego jeszcze nie wiem? Niech się wreszcie dowiem.
    A czego Ty nie wiesz ocenią inni ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt