  • 11. Data: 2010-09-17 07:31:50
    Temat: Re: 100hz do dekodera satelitarnego
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > to teraz mnie oświeć jak one to robiły? skoro mamy 25 pół
    > obrazów na sek i 50 pełnych obrazów?

    A przeczytałeś dokładnie co napisałem? Że to informacja,
    którą usłyszałem w serwisie, a nie moje stwierdzenie. Nie
    wiem jak to miało się odbywać i nie pytaj mnie o to :-). Ja
    też uważam to za trochę dziwne, ale widać są takie rzeczy o
    których się fizjologom nie śniło, jak to powiedział klasyk
    :-)

  • 12. Data: 2010-09-17 22:20:00
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-16 10:15, pawell32 pisze:

    > to nie oglądaj. a jak najdzie Cię ochota to zmień dekoder i tv.

    Właśnie przez takich durniów jak wy wyżej mamy gówno a nie jakość.

    Tomy M.

  • 13. Data: 2010-09-17 22:21:12
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-17 09:31, Robert_J pisze:

> [...]
    > się odbywać i nie pytaj mnie o to :-). Ja też uważam to za trochę
    > dziwne, ale widać są takie rzeczy o których się fizjologom nie śniło,

    To dowodzi tylko tego że nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Tomy M.

  • 14. Data: 2010-09-17 22:41:38
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 16 września 2010 09:28, Robert_J wyraził następujacą opinię:

    > Sugerujesz że telewizor 600 Hz "wymyśla" 11 brakujących
    > klatek? ;-)

    600Hz to częstotliwość zapalania/wygaszania komórek w TV plazmowych, jest to
    sposób na zmianę intensywności świecenia ponieważ komórka może być jedynie w
    dwu stanach - świecić z pełną jasnością lub nie świecić w ogóle.

    Nie ma to nic wspólnego z ilością wyświetlanych klatek.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 15. Data: 2010-09-18 15:27:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Właśnie przez takich durniów jak wy wyżej mamy gówno a nie
    > jakość.

    A przez takich jak Ty (a może jednak "ty") mamy chamstwo w
    internecie. Jak ktoś się burakiem urodził, burakiem umrze...

  • 16. Data: 2010-09-19 11:45:28
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-18 17:27, Robert_J pisze:

    > A przez takich jak Ty (a może jednak "ty") mamy chamstwo w internecie.
    > Jak ktoś się burakiem urodził, burakiem umrze...

    Jesteś rasistą, masz coś do czerwonego koloru skóry?

    Tomy M.

  • 17. Data: 2010-09-22 06:22:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dariusz Zygmunt wrote:
> [...]
    > świecić w ogóle.
    >
    > Nie ma to nic wspólnego z ilością wyświetlanych klatek.

    OOOOOOOOO kolejna genialna teoria :)

  • 18. Data: 2010-09-22 22:53:39
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 22 września 2010 08:22, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

    > OOOOOOOOO kolejna genialna teoria :)

    A z czym się nie zgadzasz? Z tym że piksele plazmowe są dwustanowe?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wy%C5%9Bwietlacz_plazmo
    wy
    Jedyny link w "Linkach zewnętrznych" wiedzie do strony {opłacanej z reklam
    więc nie podaję bezpośredniego linku, kto będzie chciał to kliknie} gdzie
    można łatwo znaleźć zdanie na temat matryc plazmowych "... poszczególne
    piksele mają tylko dwa stany: zapalony lub zgaszony ...".

    Wiesz ile stopni szarości dałoby się zauważyć gdyby plazmy pracowały z
    częstotliwością 25Hz?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

  • 19. Data: 2010-09-23 20:06:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Dariusz Zygmunt wrote:
> [...]
    > ...".
    >
    > Wiesz ile stopni szarości dałoby się zauważyć gdyby plazmy pracowały z

    jezu ale bredzisz... :)

    ty rozróżniasz częstotliwość odświeżania klatek od częstotliwości modulacji
    pikseli?

  • 20. Data: 2010-09-23 23:50:41
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 23 września 2010 22:06, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

    > jezu ale bredzisz... :)
    > ty rozróżniasz częstotliwość odświeżania klatek od częstotliwości
    > modulacji pikseli?

    Ja tak, marketingowcy nie koniecznie, ale z drugiej strony, jest ładna, duża
    liczba, przeciętny kupujący wie tylko, że czym więcej herców tym lepiej - aż
    żal nie skorzystać z okazji ;-)

    A co? Ty dałeś się na to nabrać?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt