  • 11. Data: 2009-02-15 17:20:35
    Temat: Re: 1080i czy 720p
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A wielu chętnie płaci za 100 dodatkowych programów zamiast 20, mimo że
    > żadnego z nich nie ogląda.

    To wina pakietyzacji. Np. w eNce chcą mieć TVNTurbo trzeba wykupić cały
    pakiet sportowy za 16 zł/m-c. I co ja mam biedny zrobić jak ze sportu tylko
    poker sportowy mnie rajcuje.

    *piotr'ek*

  • 12. Data: 2009-02-15 22:21:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To wina pakietyzacji. Np. w eNce chcą mieć TVNTurbo trzeba wykupić cały
    > pakiet sportowy za 16 zł/m-c. I co ja mam biedny zrobić jak ze sportu
    > tylko poker sportowy mnie rajcuje.

    To po co Ci N?

  • 13. Data: 2009-02-16 06:23:22
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    *piotr'ek* pisze:

    > To wina pakietyzacji. Np. w eNce chcą mieć TVNTurbo trzeba wykupić cały
    > pakiet sportowy za 16 zł/m-c. I co ja mam biedny zrobić jak ze sportu
    > tylko poker sportowy mnie rajcuje.
    >
    > *piotr'ek*

    tu masz racje, tez mi się takie praktyki nie podobają

    pawell

  • 14. Data: 2009-02-16 08:54:05
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > To po co Ci N?

    W sumie to parę liter jeszcze można wymienić - np. C, CP.

    *piotr'ek*

  • 15. Data: 2009-02-16 09:13:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W sumie to parę liter jeszcze można wymienić - np. C, CP.

    W Cyfrze tvn turbo jest w jakimś dodatkowym pakiecie?

  • 16. Data: 2009-02-16 13:01:39
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > W Cyfrze tvn turbo jest w jakimś dodatkowym pakiecie?

    Wiesz... mnie nie chodzi o jeden kanał - TVNTurbo jako przykład podałem. Co
    mi po C+ (którą swego czasu miałem), kiedy np. MGM za żadne pieniądze nie
    będę tam miał. Ogólnie to te wszystkie platformy są jak banki - bardzie do
    du*y lub mniej do du*y.

    *piotr'ek*

  • 17. Data: 2009-02-16 13:15:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wiesz... mnie nie chodzi o jeden kanał - TVNTurbo jako przykład podałem.

    Ja się zgadzam, że powinna być sensowna cena za każdy kanał i sam powinieneś
    móc sobie wybrać które chcesz oglądać.
    Ale jeśli np. Cyfra w pakiecie podstawowym za 40 zł ma polskich programów z
    40, to wychodzi że każdy z nich powinien kosztować 1 zł.
    Wiadomo, że żaden klient nie kupi więcej niż kilku programów które czasem
    ogląda.
    Ja np. wziąłbym 4*Discovery, NG, tvn24, tvn turbo, może AleKino i nic więcej
    (resztę mam w Multipakiecie oraz dvb-t).
    Czyli nie zarobiliby 40 zł tylko 8 zł.

    Czyli żeby wyszli na swoje, to te kanały musiałyby kosztować minimum 4 razy
    więcej.

    Końcowy efekt cenowy byłby zbliżony do początkowego, a miałbym mniej
    programów.
    Więc sens tej operacji (pewnie technicznie mocno skomplikowanej) jest taki
    sobie.
    Może poza mniejszymi opłatami dla nadawców mało interesujących kanałów.

    Bardziej mnie wkurza, że do Multipakietu (czyli samego Canal+) nie mogę
    sobie wziąć w/w programów nawet w opcji.

    >Co mi po C+ (którą swego czasu miałem), kiedy np. MGM za żadne pieniądze
    >nie będę tam miał.

    A na N nie będziesz miał Canal+ - w ten sposób to raczej nie wytłumaczymy
    sobie o co chodzi.
    Co takiego jest na MGM że warto to mieć?

  • 18. Data: 2009-02-16 14:22:31
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A na N nie będziesz miał Canal+ - w ten sposób to raczej nie wytłumaczymy
    > sobie o co chodzi.

    No i dochodzimy do wniosku, że wszystkie platformy są do du*y, z czego jedne
    są mniej do du*y, a drugie bardziej do du*y.

    > Co takiego jest na MGM że warto to mieć?

    Co takiego jest na Canal+, że warto go mieć?

    *piotr'ek*

  • 19. Data: 2009-02-16 14:32:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No i dochodzimy do wniosku, że wszystkie platformy są do du*y, z czego
    > jedne są mniej do du*y, a drugie bardziej do du*y.

    To Ty do takich wniosków dochodzisz, ja doszedłem do całkiem innych w tym co
    wyciąłeś.
    Przynajmniej względem oferty Cyfry, co do N to się zgadzam. ;-)

    > Co takiego jest na Canal+, że warto go mieć?

    Wiadomo - piłka nożna.

  • 20. Data: 2009-02-16 17:19:50
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Wiadomo - piłka nożna.

    A co to jest piłka nożna? Do metalu znam, do drewna znam, ale nożnej nie
    znam.

    *piotr'ek*