  • 21. Data: 2009-02-16 22:00:42
    Temat: Re: 1080i czy 720p
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > A co to jest piłka nożna? Do metalu znam, do drewna znam, ale nożnej
    > nie znam.

    nie wiesz, to ta impreza gdzie aktorzy zwani piłkarzami starają się uzyskać
    wynik ustalony wcześniej przez działaczy potem znanych jako oskarżeni.

  • 22. Data: 2009-02-17 10:01:25
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > nie wiesz, to ta impreza gdzie aktorzy zwani piłkarzami starają się
    > uzyskać wynik ustalony wcześniej przez działaczy potem znanych jako
    > oskarżeni.

    Wiem. Cavallino podpuszczałem. Bardziej chodziło mi o to, że nie każdy
    gustuje w gonieniu kawałka skóry przez 23 gości przez 1,5 godziny.

    *piotr'ek*

  • 23. Data: 2009-02-17 10:39:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wiem. Cavallino podpuszczałem. Bardziej chodziło mi o to, że nie każdy
    > gustuje w gonieniu kawałka skóry przez 23 gości przez 1,5 godziny.

    Zdaję sobie sprawę, że są dziwadła bez gustu, które wolą oglądać w zamian
    filmy z lat 80-tych.
    Oczywiście szanujemy ich.

  • 24. Data: 2009-02-17 10:56:13
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Zdaję sobie sprawę, że są dziwadła bez gustu, które wolą oglądać w zamian
    > filmy z lat 80-tych.

    A jak nazwiesz dziwadła, które przez 90 min. obserwują 23 gostków goniących
    piłkę z czego niejednokrotnie nic nie wynika?

    *

  • 25. Data: 2009-02-17 11:11:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A jak nazwiesz dziwadła, które przez 90 min. obserwują 23 gostków
    > goniących piłkę

    Normalnymi facetami.

  • 26. Data: 2009-02-17 13:11:19
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Normalnymi facetami.

    To Ty tak uważasz. Ja piłkę kopaną śledziłem przez całe lata 80-te ubiegłego
    wieku+trochę lat 90-tych. Ze 12 -13 lat mi to zajęło zanim stwierdziłem, że
    jest bez sensu ta cała piłka kopana. Teraz wolę hokej, siatkówkę,
    koszykówkę, poker, snooker, bilard czy chociażby curling pooglądać.
    Przynajmniej 2h oglądania oznaczają jakiś efekt i wynik, a nie 0:0 +
    prowizja dla kupionego sędziego/działacza. Dopóki w piłce kopanej nie
    wprowadzą normalnych zasad gry (czyli jest wg sędziego faul to sędziowie
    bocznik oglądają powtórkę i decydują kto ma rację + czas liczony co do
    przynajmniej minuty, a nie wg uznań gościa w czarnych majtach).

    *piotr'ek*

  • 27. Data: 2009-02-17 13:56:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To Ty tak uważasz.

    A czy ja pisałem, że jestem rzecznikiem jakiejś innej osoby?

    > Ja piłkę kopaną śledziłem przez całe lata 80-te ubiegłego wieku+trochę lat
    > 90-tych. Ze 12 -13 lat mi to zajęło zanim stwierdziłem, że jest bez sensu
    > ta cała piłka kopana.

    Moja żona i teściowa generalnie myślą podobnie jak Ty.
    No może żona jest trochę mniej zbabiała, a przynajmniej tego nie demonstruje
    tak otwarcie.

  • 28. Data: 2009-02-17 14:23:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > A jak nazwiesz dziwadła, które przez 90 min. obserwują 23 gostków
    > goniących piłkę z czego niejednokrotnie nic nie wynika?

    któej wynik jest ustawiony już sporo wcześniej

  • 29. Data: 2009-02-17 16:42:14
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A czy ja pisałem, że jestem rzecznikiem jakiejś innej osoby?

    "facetami" napisałeś, a powinieneś "facetem"

    > No może żona jest trochę mniej zbabiała, a przynajmniej tego nie
    > demonstruje tak otwarcie.

    Jeszcze widocznie nie do końca zmądrzała... zresztą fajnie się parę lat temu
    oglądało mecze, które jak teraz się okazuje ustawione były?

    *piotr'ek*

  • 30. Data: 2009-02-17 17:02:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "facetami" napisałeś, a powinieneś "facetem"

    Pytałeś o liczbę mnogą, więc liczba mnoga w odpowiedzi jest prawidłowa.

    > Jeszcze widocznie nie do końca zmądrzała...

    I oby nigdy do tego nie doszło, że "zmądrzeje" tak jak teściowa i jej
    podobni.