  • 1. Data: 2009-05-29 11:05:53
    Temat: 13.06.2009 PŁOCK zaproszenie na Ślub
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    Witam wszystkich grupowiczów :)

    Mamy zaszczyt zaprosić motocyklistki oraz motocyklistów na
    uroczyste przyjęcie Sakramentu Małżeństwa
    które odbędzie się:
    dnia 13 czerwca 2009 roku o godzinie 19.00
    w Kościele Św. Bartłomieja ("FARA") przy ulicy Kazimierza Wielkiego 1
    w Płocku

    <http://mapa.szukacz.pl/?&n=52.544997&e=19.684078&z=
    0.75m>

    Współrzędne geograficzne
    N E
    52,544899 19,683702 w stopniach i ułamkach stopni
    52 32,694 19 41,022 w stopniach, minutach i ułamkach minut
    52 32 41,6 19 41 01,3 w stopniach, minutach, sekundach i
    ułamkach sekund
    520119 546350 w metrach, w układzie geodezyjnym 1992
    52,544899 19,683702 w stopniach i ułamkach stopni, oddzielone
    tabulatorem

    zawsze to dobry powód do przyjemnego nawinięcia paru kilemetrów (np.
    od Różańskich jest tylko 94km w linii prostej :)), zwiedzenia pięknego
    miasta , oraz możliwość wyspowiadania się z drogowych grzechów u
    księdza prowadzącego ;)

    --
    wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak

  • 2. Data: 2009-05-29 11:09:08
    Temat: Re: 13.06.2009 PŁOCK zaproszenie na Ślub
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:

    > w Płocku

    a policje uprzedziłeś, że może tłum motocyklistów się pojawić? bo wiesz,
    policja to tam niegrzeczna u Was jest podobno. jeszcze spacyfikują
    imprezę zaraz po mszy.

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-05-29 11:12:49
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > a policje uprzedziłeś, że może tłum motocyklistów się pojawić? bo wiesz,
    > policja to tam niegrzeczna u Was jest podobno. jeszcze spacyfikują
    > imprezę zaraz po mszy.

    ciebie nie ruszą :)

  • 4. Data: 2009-05-29 11:15:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:

    > ciebie nie ruszą :)

    o, fajnie. a czemu?

    --
    gildor
    9'99

  • 5. Data: 2009-05-29 11:17:16
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 29 Maj, 13:15, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > o, fajnie. a czemu?

    i tu możemy się tylko domyślać :]

  • 6. Data: 2009-05-29 11:18:48
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    ..no dobra nie bede trzymał w niepewności..:
    bo nie znalazłem żadnego linka w necie do tego...

    --
    wiadro

  • 7. Data: 2009-05-29 11:19:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:
    > ..no dobra nie bede trzymał w niepewności..:
    > bo nie znalazłem żadnego linka w necie do tego...

    hyhyhy

    --
    gildor
    9'99

  • 8. Data: 2009-05-29 11:23:24
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 29 Maj, 13:17, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    > i tu możemy się tylko domyślać :]

    ..no dobra nie bede trzymał w niepewnoci cię..:
    bo nie znalazłem żadnego linka w necie do tego...

  • 9. Data: 2009-05-29 11:27:30
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WIADRO pisze:

    > ..no dobra nie bede trzymał w niepewnoci cię..:
    > bo nie znalazłem żadnego linka w necie do tego...

    popsułeś njusy

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-05-29 11:49:58
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    WIADRO pisze:
    > Witam wszystkich grupowiczów :)
    >
    > Mamy zaszczyt zaprosić motocyklistki oraz motocyklistów na
    > uroczyste przyjęcie Sakramentu Małżeństwa
    > które odbędzie się:
    > dnia 13 czerwca 2009 roku o godzinie 19.00

    no gratki, ale nie mogie - robote mam w tem czasie... ;-)

    --

    pozdr
    pj