  • 1. Data: 2009-05-28 15:40:45
    Temat: XR 1000 - dodatkowe wyposażenie.
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Witam,
    czy w zestawie zwącym się *Whisper Strip* (do XR-1000) jest częścią
    składową podbródek identyczny z tym jaki można kupić osobno, jako
    akcesorium?
    Czy mając Whisper Strip + nosek ma się w pełni wyposażony ten akurat
    model kasku (pomijam różnego rodzju szybki i pinlocka)?
    Pytania czysto teoretyczne - do użytkowników tegoż kasku - chciałbym się
    dowiedzieć, czy mi sprzedawca całą prawdę mówi :)

    Sebastian S.

  • 2. Data: 2009-05-28 16:12:28
    Temat: Re: XR 1000 - dodatkowe wyposażenie.
    Od: b...@g...com

    On May 28, 4:40 pm, Seba <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Pytania czysto teoretyczne - do użytkowników tegoż kasku - chciałbym się
    > dowiedzieć, czy mi sprzedawca całą prawdę mówi :)

    Z tego co sie orientuje to whisper strip jest dostepny tylko
    oddzielnie. Shoei nie sprzedaja kaskow wyposazonych w te dodatki.
    Najpredzej wszystkie dostepne dodatki znajdziesz na stronie shoei ale
    tak jak mowie kupujac nowy kask dostaniesz:
    kask z jasna szybka, pokrowiec, wkladke anti-fog i instrukcje wpiete
    do srodka kasku, wszystko w pudelku shoei.
    pozdr

  • 3. Data: 2009-05-28 17:14:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Seba pisze:
    > czy w zestawie zwącym się *Whisper Strip* (do XR-1000) jest częścią
    > składową podbródek identyczny z tym jaki można kupić osobno, jako
    > akcesorium?

    tak, jest cześcią składową zestawu. przynajmniej u mnie jest.

    > Czy mając Whisper Strip + nosek ma się w pełni wyposażony ten akurat
    > model kasku (pomijam różnego rodzju szybki i pinlocka)?

    i wymienne wkładki policzkowe :)

    > Pytania czysto teoretyczne - do użytkowników tegoż kasku - chciałbym się
    > dowiedzieć, czy mi sprzedawca całą prawdę mówi :)

    no ja mam 2 podbrodki, bo jeden kupilem z kaskiem a drugi byl z
    kołnierzem wlasnie

    --
    - gildor
    9'99

  • 4. Data: 2009-05-28 17:19:18
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 May 2009 09:12:28 -0700 (PDT), b...@g...com
    napisał(a):

    > Z tego co sie orientuje to whisper strip jest dostepny tylko
    > oddzielnie.

    Tak jest. Nie wchodzi w skład standardowego zestawu.

    > Shoei nie sprzedaja kaskow wyposazonych w te dodatki.

    Oj, inwencja sprzedawców, żeby sprzedać tak drogi asortyment wykracza
    poza wszelkie bariery ;)

    Sebastian S.

  • 5. Data: 2009-05-28 17:22:31
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 May 2009 19:14:14 +0200, gildor napisał(a):

    > tak, jest cześcią składową zestawu. przynajmniej u mnie jest.

    Ok. Dzięki.

    > i wymienne wkładki policzkowe :)

    No byłbym zapomniał :)

    > no ja mam 2 podbrodki, bo jeden kupilem z kaskiem a drugi byl z
    > kołnierzem wlasnie

    Czyli jest ok - zestaw ddatków o którym pisałem wypełnia możliwości
    akcesoriów nazwijmy 'zewnętrznych' do tego kasku. Dzięki za
    potwierdzenie.

    Sebastian S.