  • 1. Data: 2009-05-28 16:08:36
    Temat: Zbroja BF - ktokolwiek słyszał ktokolwiek wie
    Od: moon48 <m...@g...com>

    Czołem,

    Szykuję się do zakupu zbroi. Nie kryję, że nie chciałbym wydać
    pierdyliarda PLNów. No i w Larssonie widziałem taką oto niemieckiej
    firmy BF za 260 złotych:
    http://www.allegro.pl/item598897513_gpmoto_bf_zbroja
    _protektor_buzer_off_road.html

    Warto?

    (przy okazji podpytam - nakolanniki Polisport - nadają się?)

    Z góry dziękuję za podpowiedzi ;)

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2009-05-28 16:17:52
    Temat: Re: Zbroja BF - ktokolwiek słyszał ktokolwiek wie
    Od: m...@g...com

    On May 28, 5:08 pm, moon48 <m...@g...com> wrote:

    > Warto?

    Nie, widzialem takie na zywca. Syf.
    Jezeli chcesz zbroje to pewnie Ci na bezpieczenstwie zalezy? Jezeli
    tak to sie nastaw na sporo wiekszy wydatek i szukaj rzeczy z atestem
    L2 - takich jak forcefield np.
    Albo se zolwia kup dobrego i ochraniacz klatki - lekko zmiescisz sie w
    1000zl
    pozdrawiam
    maciek

  • 3. Data: 2009-05-28 17:01:11
    Od: moon48 <m...@g...com>

    On 28 Maj, 18:17, m...@g...com wrote:

> [...]
    > L2 - takich jak forcefield np.
    > Albo se zolwia kup dobrego i ochraniacz klatki - lekko zmiescisz sie w

    no zależy zależy. co prawda jestem początkujący i skieruję się pewnie
    bardziej w stronę enduro niż motocrossu ale chciałbym być jakoś
    sensownie zabezpieczony.

    dzięki za poradę ;)

  • 4. Data: 2009-05-28 21:00:22
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    moon48 wrote:

    > no zależy zależy. co prawda jestem początkujący i skieruję się pewnie
    > bardziej w stronę enduro niż motocrossu ale chciałbym być jakoś
    > sensownie zabezpieczony.

    Pomysl o zbrojach na siatce, np 661. Mam i sobie chwale, z buzerem nie
    moglem sie dogadac.
    K.14

  • 5. Data: 2009-05-28 22:58:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-05-28 18:08:36 +0200, moon48 <m...@g...com> said:

    > Szykuję się do zakupu zbroi. Nie kryję, że nie chciałbym wydać
    > pierdyliarda PLNów. No i w Larssonie widziałem taką oto niemieckiej
> [...]

    Wygląda dokładnie jak Utika. Sporo na jej temat znajdziesz w archiwum.
    W skrócie - jeśli to do offroadu, to nie warto. Za rok i tak raczej
    będziesz się rozglądał za czymś lepszym, więc IMHO lepiej odrazu
    dołożyć.

    > (przy okazji podpytam - nakolanniki Polisport - nadają się?)

    Do offu - z zawiasem są w miarę ok.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco