  • 1. Data: 2009-05-29 11:48:23
    Temat: Spodnie motocyklowe dżinsowe - warto rozważyć?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam,

    Szukam spodni motocyklowych, które nie rzucałyby się w oczy.

    Czy "dżins motocyklowy" faktycznie się sprawdza?

    Na tej przykładowej aukcji (z którą nie mam nic wspólnego):
    http://moto.allegro.pl/item640343325_spodnie_buse_wo
    rker_jeans_solidne_niezawodne_xxl.html

    napisano, że mają membranę, materiał 600D i protektory na kolanach - brakuje
    tylko na biodrach.

    Jak tego typu spodnie sprawdzają się w jeździe?

    MN

  • 2. Data: 2009-05-29 14:20:05
    Temat: Re: Spodnie motocyklowe dżinsowe - warto rozważyć?
    Od: i...@g...com

    On 29 Maj, 13:48, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
> [...]
    > tylko na biodrach.
    >
    > Jak tego typu spodnie sprawdzają się w jeździe?

    Z poltora miesiaca temu kupilem na lato dwie pary podobnych. Jedne o
    kroju bojowek z Motto Wear'a, drugie - klasyczny kroj (jak te ktore
    wrzuciles) z A-Pro.
    Jedne i drugie to genialny pomysl na lato, zwlaszcza gdy jezdzi sie
    tak jak ja w wiekszosci po miescie. W membranowych tschul'ach gotowaly
    mi sie nogi i nie tylko. Juz po paru chwilach membrana nie wydalala z
    odprowadzeniem pary. Motto Weary maja protektory na kolanach, A-Pro
    dodatkowo na biodrach/udach. Protektorow absolutnie nie widac, wiec
    spokojnie spodnie moga robic jako 'ubior cywilny'. Z minusow -
    wysiedziec przy biurku w tym sie da, chociaz za cieplo w okolicach
    protektorow, wtedy noga troche sie poci. Mozna oczywiscie wyciagnac
    protektory :) I MW i A-Pro maja szuflady na rzepy w ktorych
    umieszczone sa protektory.

    Co do jazdy - rewelacja. Przewiewne, ale nie jest w nich zimno.
    Spokojnie poznymi wieczorami (22-23) pomykalem w nich po okolicy i
    bylo mi cieplo. W sloneczny, upalny dzien, nadal jest bardzo dobrze.
    Mysle ze w tej kategorii bija je tylko jakies meshowskie rozwiazania
    (wentylacja z siatka).

    MW ~360, A-Pro 299 PLN. Przy czym wykonanie tych drugich
    (subiektywnie) lepsze. MW maja jakies dziwne (za krotkie) dlugosci
    nogawek w stosunku do obwodu w pasie. Potwierdzilo to kilku moich
    znajomych oraz luba, ktora przymierzala sie do modelu Nami z MW, wiec
    widac ze ogolnie z rozmiarowka maja taka tendencje.

    Co do membrany o ktorej wspominasz.. w deszczu jeans i tak chyba
    namoknie, a jak wspomnialem wyzej, membrana w upal w moim przypadku
    nie wydalala (tez Reissa ).

    Tyle z moich doswiadczen. Napisz o nich cos wiecej, jezeli sie
    zdecydujesz. Chetnie uslysze jak sprawdzaja sie takie jeansy z
    membrana.

    --
    Jadu
    ER5 Blau

  • 3. Data: 2009-05-29 18:20:07
    Od: Tekus <t...@t...com>

    Też przed wiosną zastanawiałem się co kupić na lato, mam zwykłe texy z
    wypinana membraną, jednak chciałem coś bardziej cywilnego.
    Oglądałęm jeansy motto i niestety zonk, jakość tragiczna, w moto targach
    oglądałem jeszcze innej firmy, ale śladowe ilości protektorów mnie
    zniechęciły. W końcu znalazłem, co prawda wysoka półka cenowa, ale
    jakość pierwsza klasa, protektory kolan (łącznie z wew. częścią kolana)
    oraz bioder. Są szare i jeansowe:
    http://holan.pl/pl/product/30/289/292/2057/spodnie_C
    ity
    W intermotor dało radę stargować ok. stówkę.

    --
    Adam Witkowski

  • 4. Data: 2009-05-29 21:46:59
    Od: Marek <g...@w...pl>

    To i ja dorzucę swoje trzy grosze - potrzebowałem "cywilnych" i letnich
    spodni. Obejrzałem Dainese, jakieś w moto-akcesoriach i te:
    http://www.halvarssons.pl/motocykle/spodnie_jet_02.h
    tml.
    Jakość wykonania, estetyka nie do pobicia. Do tego wzmacniane tworzywem
    odpornym na ścieranie na tyłku, biodrach i kolanach. Mają miejsca na
    przyczepienie ochraniaczy
    http://www.halvarssons.pl/motocykle/akcesoria_protec
    tor_kit_pants_01.html
    I żeby nie było - nie jestem związany z firmą. Po prostu bardzo
    zadowolony klient...

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2009-05-30 08:40:10
    Od: Cerb <g...@g...com>

> [...]
    > tylko na biodrach.
    >
    > Jak tego typu spodnie sprawdzają się w jeździe?

    To nie sa spodnie jeansowe, to zwykle texy o kroju jeansow. Czyli jaja
    jak sie gotowaly w upaly tak beda sie gotowac. Polecem cos Mottowear,
    w jednych zaliczylem dzwona w jelonka i bardzo dlugi slizg po asfalcie
    i nic mi sie nie stalo. Kolejne tez kupuje od nich.