  • 1. Data: 2009-05-28 17:10:52
    Temat: przesiadka z cbr1000rr na cbr1100xx
    Od: "Wieslaw" <j...@o...eu>

    Witam,

    Jakie sa wasze wrazenie z przesiadki z cbr1000rr, na cbr1100xx,. Pewnie mnie to
    czeka. Obawiam sie, ze xx bedzie wygodny i bardzo mulasty. Slabe
    przyspieszenie, słabe hamulce. Co o tym sadzicie?

    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-05-28 17:31:40
    Temat: Re: przesiadka z cbr1000rr na cbr1100xx
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Wieslaw" napisał :
> [...]
    > czeka. Obawiam sie, ze xx bedzie wygodny i bardzo mulasty. Slabe
    > przyspieszenie, słabe hamulce. Co o tym sadzicie?

    Sądzimy, że nie. Że tak nie będzie. Za to przestanie Tobą rzucać na każdej
    nierówności a kręgosłup i ręcę będą mniej boleć.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-05-28 17:59:39
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Wieslaw pisze:

    > Jakie sa wasze wrazenie z przesiadki z cbr1000rr, na cbr1100xx,. Pewnie mnie to
    > czeka. Obawiam sie, ze xx bedzie wygodny i bardzo mulasty. Slabe
    > przyspieszenie, słabe hamulce. Co o tym sadzicie?

    nie wiem o wszystkich XX-ach ale wersja 164 KM rwie niewiele gorzej niz
    sporty i hamuje tez bardzo dobrze, no moze nie tak jednym palcem jak
    blade-y.

    KJ

  • 4. Data: 2009-05-28 18:16:50
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 28 Maj, 19:10, "Wieslaw" <j...@o...eu> wrote:
    > Witam,
    >
    > Jakie sa wasze wrazenie z przesiadki z cbr1000rr, na cbr1100xx,. Pewnie mnie to
    > czeka. Obawiam sie, ze xx bedzie wygodny i bardzo mulasty. Slabe
    > przyspieszenie,

    mam wrażenie że jesteś mistrzem wszystkich mistrzów.. w zakresie
    normalnym codziennym użytkowym zakresie będzie lepiej

    > słabe hamulce. Co o tym sadzicie?

    nieco większa masa wiąże się z większą bezwładnością, 250 moto plus
    100 kierowca razem 350 kilo na xx z dual cbs kontra
    honda cbr 1000 rr z C-ABS? raczej wątpię, pewnie to starszy model od
    sc59 wiec waga 200kg plus 100 kierowca czyli 300

    300 kontra 350 kilo daje różnicę okolo 15 % ( no i kontra dualcbs)

    ja wolałbym xx mimo wyglądu 'prechistorycznego' od rr siedziałem i na
    jednym i na drugim, jeździłem choć tylko paredziesiat km to mam małe
    porównanie 1000rr (włączając w to również 954 i 929) i wybrał bym
    xx'a, nie wspominając o trasie, ochronie przed wiatrem, pozycji,
    wygodnej kanapie..

    chyba że boisz się że xx jest za mało krzykliwy? :)

    --
    Wiadro(SoldierAK)
    Grzegorz Żołnierzak

  • 5. Data: 2009-05-28 20:41:13
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "WIADRO" napisał:
> [...]
    >wygodnej kanapie..
    >
    >chyba że boisz się że xx jest za mało krzykliwy? :)

    Dobrze gada!;)
    XX sprawdza sie przede wszystkim jak sie jedzie daleko i szybko,
    w dwie osoby z manelami? Nie ma sprawy!
    Zrobilem w zeszlym roku wyskok do Grecji, bardzo prosze!
    Naprawde porzadny motocykl dla dwojga, szybki, poreczny,
    wygodny rzadna sciema, solidna bestia!
    Faktycznie jedyny mankament to to, ze jak malolaty na parkingu
    ogladaja to nigdy do XX-a nie podejda, za malo pstrokaty
    i bez nowoczesnego designu ale... niech sie martwia Ci ktorym na tym zalezy.
    W koncu to Super Blackbird a nie jakis B-King, Transformers czy cus!;)))))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 6. Data: 2009-05-29 07:59:14
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Thu, 28 May 2009 22:41:13 +0200
    Sybi wrote:

    > Faktycznie jedyny mankament to to, ze jak malolaty na parkingu
    > ogladaja to nigdy do XX-a nie podejda, za malo pstrokaty
    > i bez nowoczesnego designu ale... niech sie martwia Ci ktorym na tym zalezy.

    Ale to plus przecież. Przyjda takie małolaty, dotykaja, obmacują, fotografują...
    Taka cebra się nawet nie opiera. A mówią że to trudny motocykl...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb