  • 1. Data: 2011-11-01 14:54:51
    Temat: 14.65V - regulator padł?
    Od: Wojtek <s...@v...pl>

    Przyjechał do mnie kumpel na Africe, żeby założyć nową kostę w miejsce
    tej (z początku są zdjęcia gumy na której opiera się bak):
    http://img854.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?
    id=zdjcie0218d.jpg
    Kostka założona ale voltomierz pokazuje 14.60-14.65, a po włączeniu
    świateł ok.14.35. Czy należy wnioskować że regler padł?

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze, raz na motorze :D

  • 2. Data: 2011-11-01 18:05:10
    Temat: Re: 14.65V - regulator padł?
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
    > Kostka założona ale voltomierz pokazuje 14.60-14.65, a po włączeniu
    > świateł ok.14.35. Czy należy wnioskować że regler padł?

    Na moje to calkiem ok te napiecia. Moze przy ~1krpm nieco zbyt wysokie, ale
    bym sie nie przejmowal, jesli po przegazowaniu (bo ja wiem, tak do ~5krpm)
    nie rosna znaczaco.

    Ja u siebie (fazer) mam 14,3 przy 1krpm (w sumie niezaleznie czy swiatla sa
    czy ich nie ma), rosna do 14,5 przy przegazowaniu.

    Kumpel ma nowa z750 i w sumie nigdy nie spadaja ponizej 14,5, a max jest
    14,8 (sprawdzane tym samym miernikiem co moje moto)

    --
    pzdr:
    Ivam