  • 1. Data: 2011-10-31 15:11:37
    Temat: Jaki olej?
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    A konkretnie który z dwóch? Pytanie było wiele razy, ale przejrzałem
    archiwum i nie znalazłem porównania/zestawienia odpowiadającego na moje
    pytanie.

    Ceny podobne, dostępność również. Silnik ma nieco ponad 20 tys. i mokre
    sprzęgło, do tej pory jeździł na półsyntetyku 10w40 Castrola, nie bierze go
    praktycznie wcale, ale ja castrola nie lubię (przykre doświadczenia z
    samochodu) .

    Planuję wlać albo syntetyk valvoline :
    http://moto.allegro.pl/valvoline-syn-power-4t-10w40-
    4l-synpower-lodz-i1881570979.html
    albo półsyntetyk motula:
    http://allegro.pl/motul-5100-15w50-4l-olej-15w-50-ol
    ej-motocyklowy-i1864581428.html

    Co wybrać? Przebieg relatywnie mały, ale chciałbym, żeby nie brał kiedy
    będzie większy.
    Z góry dzięki za sensowne podpowiedzi.

    Forumowi mędrcy chwalą i jeden i drugi, ale może jest wśród Was ktoś, kto
    używał i jednego i drugiego i ma bezpośrednie porównanie?
    A może coś zupełnie innego?
    Motor to honda shadow VT 1100.

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2011-10-31 15:39:00
    Temat: Re: Jaki olej?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-31 16:11, Yogi(n) pisze:

> [...]
    ej-motocyklowy-i1864581428.html

    > Co wybrać? Przebieg relatywnie mały, ale chciałbym, żeby nie brał kiedy

    Bierz syntetyk bo to syntetyk. Noi ma ladniejsza butelke.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-10-31 16:02:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-10-31 16:11:37 +0100, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> said:

    > Planuję wlać albo syntetyk valvoline :
> [...]

    Oszczędność 15 zł to tyle co nic, więc zdecydowanie syntetyk.

    de Fresz

  • 4. Data: 2011-10-31 17:48:08
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <Y...@t...pl> napisał

    > Planuję wlać albo syntetyk valvoline :
> [...]
    Najlepiej valvoline uzywaj w zimniejsze dni bo to 10w40
    Motula w upaly z racji tego ze to 15w50
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-11-04 15:56:24
    Od: "WaFel" <w...@s...pl>

    Hej,
    A ja bym Ci do Shadowy proponował Motul 3000 20W50 albo jeśli chcesz już
    syntetyka to Motul 7100 10W40

    --
    Pozdro
    WaFel