  • 1. Data: 2011-11-01 08:03:05
    Temat: Zapkolajki 2011
    Od: Zapek <z...@g...com>

    Witam.
    10.12.2011. Rybnik "Piwnica". start 17:00.
    Zapraszam.

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 2. Data: 2011-11-03 08:24:32
    Temat: Re: Zapkolajki 2011
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Zapek napisał(a):
    > Witam.
    > 10.12.2011. Rybnik "Piwnica". start 17:00.
    > Zapraszam.

    ej mialo nie byc!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2011-11-03 08:34:41
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    > ej mialo nie byc!

    Dychy Ci szkoda ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2011-11-03 08:37:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Norbi napisał(a):
    > Dychy Ci szkoda ? :)

    e nie, mam gest, ale nie chce mi sie tam jechac znowu, bezsensu impreza,
    zimno, ciemno i jeszcze Zapek na miejscu

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2011-11-03 11:10:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > ej mialo nie byc!

    Tak Zapek mowil bo liczyl ze precla nie czytasz, a bal sie ze jak sie
    dowiesze to przywieziesz glosniki na licytacje...

    pozdr
    newrom

  • 6. Data: 2011-11-04 10:11:40
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <

    > Tak Zapek mowil bo liczyl ze precla nie czytasz, a bal sie ze jak sie

    Bo precla to on zjada na sniadanie

    --
    ania

  • 7. Data: 2011-11-04 16:24:07
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 04-11-2011 11:11, ania pisze:
    > Użytkownik "Roman Niewiarowski"<

    > Bo precla to on zjada na sniadanie
    a nie bajgla? :>

    --
    pozdr
    Rogal

  • 8. Data: 2011-11-04 18:24:52
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):

    > a nie bajgla? :>

    Co ci nie bangla?
    ;)
    --
    zbigi i stopka zastepcza
    PS To nieprawda, ze mi koza zjadla kabel od interneta. Ja po prostu

  • 9. Data: 2011-11-05 06:55:49
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-11-04 17:24, Grzegorz Rogala pisze:

    > a nie bajgla? :>

    Markusa zapytaj to Ci wylozy roznice miedzy bajglem, preclem, a
    obwazankiem. Doda rys historyczny itp ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 10. Data: 2011-11-05 12:30:41
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > obwazankiem. Doda rys historyczny itp ;)

    Doda? Tobie sie grupy nie pomyliły? :-)

    b.