  • 1. Data: 2023-06-11 01:32:43
    Temat: 15 sekund czekania na obraz
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dell Precision Tower 5810

    15 sekund czekania na obraz od przycisku ON
    do kółka Dell. Restart win10 to samo.

    może wiecie dlaczego?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2023-06-11 02:08:44
    Temat: Re: 15 sekund czekania na obraz
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 11/06/2023 00:32, PiteR wrote:
    > Dell Precision Tower 5810
    >
    > 15 sekund czekania na obraz od przycisku ON
    > do kółka Dell. Restart win10 to samo.

    Podobnie, a może nawet dłużej, na starawym Dellu 3030 AIO,
    To chyba tak ma być, bo wszystkie 24, z jakimi mam do czynienia,
    zachowują się tak samo.

    --
    Michał

  • 3. Data: 2023-06-11 09:25:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6337d$r80$1$michal@news.chmurka.net>
    user Mchal M. Lechanski pisze tak:

    > Podobnie, a może nawet dłużej, na starawym Dellu 3030 AIO,
    > To chyba tak ma być, bo wszystkie 24, z jakimi mam do czynienia,
    > zachowują się tak samo.

    a :(

    tenkju

    --