  • 1. Data: 2023-05-28 06:05:51
    Temat: kontroler dysków SAS
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w zwykłym pececie

    Niby nic nie robi a pcb bardzo się nagrzewa.
    Dyski podobnie. Prawie parzą.

    Skopiowałem na dysk tylko kilka mp4 po 2GB

    Chyba SAS nie nadają się do pracy w obudowie nie serwerowej?
    Bez nadmuchu powietrza.

    Jak zobaczyć w win10x64 pro taki dysk? Jego temperaturę. Ma to SMART?

    HWMontor i CristalDiskInfo dysku nie widzą.

    https://ibb.co/jkzmgqn

    https://www.harddrivesdirect.com/product_info.php?pr
    oducts_id=144339_DG146BB976
    https://www.storagepartsdirect.com/hpe-dg146bb976-14
    6gb-10krpm-2-5in-sas-3g-enterprise-g4-g7-hdd/

    --
    Piter

    za Tuska nie mieliście Tik Toka

  • 2. Data: 2023-05-31 08:40:54
    Temat: Re: kontroler dysków SAS
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Sun, 28 May 2023 05:05:51 +0100, PiteR napisał(a):

> [...]
    oducts_id=144339_DG146BB976
    > https://www.storagepartsdirect.com/hpe-dg146bb976-14
    6gb-10krpm-2-5in-sas-3g-enterprise-g4-g7-hdd/

    A Sentinel też nie widzi temperatury?