  • 1. Data: 2023-05-31 18:53:59
    Temat: Baterie w laptopie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Ile godzin mogą działać baterie w laptopach. Ile czasu Wam działają?
    Mnie po naładowaniu pokazuje, ze dwie baterie są po 100% naladowane,
    rzekomo na ponad 10 godzin, ale jakoś tak szybko mija czas. Śledzić
    czasu nie jestem w stanie, bo albo usypiam albo wyłączam laptopa na
    jakis czas.

    --
    animka

  • 2. Data: 2023-06-01 09:19:44
    Temat: Re: Baterie w laptopie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2023-05-31 o 18:53, Animka pisze:
> [...]
    > rzekomo na ponad 10 godzin, ale jakoś tak szybko mija czas. Śledzić
    > czasu nie jestem w stanie, bo albo usypiam albo wyłączam laptopa na

    Jak próbujesz myśleć to działają krócej, bo zużywają energię na
    bezsensowny proces...

    --
    t0maszek

  • 3. Data: 2023-06-01 16:28:37
    Od: _Master_ <...@...pl>

> [...]
    > rzekomo na ponad 10 godzin, ale jakoś tak szybko mija czas. Śledzić
    > czasu nie jestem w stanie, bo albo usypiam albo wyłączam laptopa na

    Jak Ci odpowiedzieć na tak filozoficzne pytanie?

    Nie wiemy jakie laptopy, ile mają lat, w jakim stopniu bateria jest
    zdegradowana...

    Miałem przypadek że przez rok ciągłego naładowania baterii bo laptop był
    podłączony do zasilacza bateria się zepsuła ;-) bo trzymała tylko 15 min.

    Dlaczego nie powierzysz swoich komputerów w serwisowanie synowi albo
    konkubentowi. Nie znasz się na tym i nie musisz się znać choćby wojujące
    aktywistki lewicowe zrobiły Ci wodę z mózgu ;-)

  • 4. Data: 2023-06-01 16:42:25
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2023-06-01 o 16:28, _Master_ pisze:
    Nie znasz się na tym i nie musisz się znać choćby wojujące
    > aktywistki lewicowe zrobiły Ci wodę z mózgu ;-)

    W punkt:))))

    --
    t0maszek

  • 5. Data: 2023-06-01 17:40:44
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 31.05.2023 o 18:53, Animka pisze:
> [...]
    > rzekomo na ponad 10 godzin, ale jakoś tak szybko mija czas. Śledzić
    > czasu nie jestem w stanie, bo albo usypiam albo wyłączam laptopa na

    Prognozy zużycia a faktyczne rozładowywanie baterii to dwie różne
    sprawy. Generalnie mój laptop po naładowaniu wytrzymuje do kilku godzin.

  • 6. Data: 2023-06-02 13:48:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 01.06.2023 o 09:19, Tomaszek pisze:

    > Jak próbujesz myśleć to działają krócej, bo zużywają energię na
    > bezsensowny proces...

    Komunikat jest, że mają działać ponad 10 godzin,
    W takim razie nie będę usypiać laptopa tylko wyłączać jak odchodzę.

    --
    animka

  • 7. Data: 2023-06-02 13:50:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 01.06.2023 o 17:40, Trybun pisze:

    > Prognozy zużycia a faktyczne rozładowywanie baterii to dwie różne
    > sprawy. Generalnie mój laptop po naładowaniu wytrzymuje do kilku godzin.

    Aha
    Mój to jak rano jest naładowany to wieczorem znowu trzeba ładować.

    --
    animka

  • 8. Data: 2023-06-03 09:14:01
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 02.06.2023 o 13:50, Animka pisze:

    > Aha
    > Mój to jak rano jest naładowany to wieczorem znowu trzeba ładować.

    Pytanie tylko w jakich warunkach, czy przez ten czas na nim pracujesz
    czy lapek przez większość sobie wegetuje z wygaszonym ekranem?

  • 9. Data: 2023-06-03 13:03:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 03.06.2023 o 09:14, Trybun pisze:

    > Pytanie tylko w jakich warunkach, czy przez ten czas na nim pracujesz
    > czy lapek przez większość sobie wegetuje z wygaszonym ekranem?

    No i to trudno jest ustalić. Przez pół godziny czasami może i wegetuje.
    Najlepszy sposób to jednak wyłączać nawet na odejście na 15 minut,potem
    włączać,

    --
    animka

  • 10. Data: 2023-06-03 20:47:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-06-03 o 13:03, Animka pisze:
    > Najlepszy sposób to jednak wyłączać nawet na odejście na 15 minut,potem
    > włączać,

    Nie szkoda Ci życia? ;-)

    Masz chociaż SSD?

    I pytanie co rozumiesz pod pojęciem "wyłączać"?

    Zamkniecie systemu, uśpienie, wygaszenie ekranu, hibernację, hibernację
    hybrydową... ;-)