  • 1. Data: 2010-12-13 08:36:11
    Temat: 19050/19051 - po co to komu?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Niedawno ponownie przyglądałem się cennikowi AUS (TP i Netia) a propos
    bordello, jakie tam panuje no i tak BTW naszło mnie pytanie jak w
    temacie - po co zamawiać rozmowy telefoniczne? Przecież +48 jest już
    dość długo całkowicie automatyczne, a i zagramanicą centrale
    automatyczne to chyba raczej standard.

    Przemek

  • 2. Data: 2010-12-30 21:35:30
    Temat: Re: 19050/19051 - po co to komu?
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:ie4lu3$nf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > temacie - po co zamawiać rozmowy telefoniczne? Przecież +48 jest już
    > dość długo całkowicie automatyczne, a i zagramanicą centrale

    Masz blokade na połączenia, to tym sposobem obchodzisz kaganiec