  • 1. Data: 2021-10-08 16:29:35
    Temat: "2,6 mln aut z LPG nie wyjedzie na drogi? Posłowie mówią o "uziemieniu""
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://autokult.pl/42638,ida-nowe-przepisy-o-lpg-sa
    -na-tyle-niejasne-ze-kierowcy-moga-miec-problem

  • 2. Data: 2021-10-08 17:05:32
    Temat: I jak tu nie głosować na Sośnierza Dobromira? ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ta banda idiotów nawet zakaz handlu w niedzielę SPIERDOLIŁA ;-)

    Ale UWAGA!

    Czy przepisy unijne NOWE przewidują działanie prawa WSTECZ?

    Jeśli tak to JEBAĆ UE! ;-)

    "zapisy spowodują, iż do każdego modelu samochodu, każdego rodzaju
    silnika potrzebna będzie nowa homologacja do zamontowanej już instalacji
    LPG, zgodna z regulaminem 115 EKG ONZ. Dotychczasowe homologacje stracą
    ważność, a to oznacza, że z dniem 1 stycznia 2022 r. trzy miliony
    polskich kierowców nie będzie mogło wyjechać na drogi"."

    "W interpelacji wskazano również, że wdrożenie wymogów 115 EKG ONZ
    będzie oznaczało dla producentów instalacji gazowych i montujących je
    firm szereg dodatkowych kosztów. To przełoży się na cenę usługi. W
    efekcie montaż instalacji będzie mniej atrakcyjny. Stracą więc na tym
    nie tylko polscy przedsiębiorcy, ale i kierowcy."

    I tak oto UE "walczy" o czyste powietrze ;-)

    Żałość.pl

  • 3. Data: 2021-10-08 17:14:20
    Temat: Re: I jak tu nie głosować na Sośnierza Dobromira? ;-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ta banda idiotów nawet zakaz handlu w niedzielę SPIERDOLIŁA ;-)

    A konfederacja to co na ten temat mowi?

    >Ale UWAGA!
    >Czy przepisy unijne NOWE przewidują działanie prawa WSTECZ?
    >Jeśli tak to JEBAĆ UE! ;-)

    Zazwyczaj jednak nie przewiduja, ale bo to malo nam sie samym
    przypadkow zdarzalo?

> [...]
    >homologacje stracą ważność, a to oznacza, że z dniem 1 stycznia 2022
    >r. trzy miliony polskich kierowców nie będzie mogło wyjechać na

    I nie wiadomo - tak jest, czy to tylko nasz blad w tlumaczeniu ...
    albo interpretacji.

    Bo rownie dobrze moze to oznaczac, ze instalatorzy musza sobie nowe
    homologacje zalatwic, aby moc nowe instalacje instalowac.

> [...]
    >nie tylko polscy przedsiębiorcy, ale i kierowcy."

    >I tak oto UE "walczy" o czyste powietrze ;-)

    Tak prawde mowiac to nie wiem co jest czystsze - benzynowy samochod z
    fabryczna nieoszukana norma Euro 6, 7 czy ile tam teraz jest,
    czy tenze sam samochod po garazowej przerobce na LPG.

    J.

  • 4. Data: 2021-10-08 17:18:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Kurwa mać

    Nie mam siły tego czytać

    https://www.prawo.pl/akty/dz-u-ue-l-2014-323-91,6846
    9140.html

  • 5. Data: 2021-10-08 17:22:01
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-08-października-2021 o 17:14, J.F. pisze:
    > Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A konfederacja to co na ten temat mowi?

    Poczytaj nie o tym jest ten wątek
    Ale zapewne proponuje napisać proste jasne szczelne prawo nie dające się
    interpretować od sasa do lasa ;-)

    > Tak prawde mowiac to nie wiem co jest czystsze - benzynowy samochod z
    > fabryczna nieoszukana norma Euro 6, 7 czy ile tam teraz jest,
    > czy tenze sam samochod po garazowej przerobce na LPG.

    Ale w swoim rozumowaniu nie przewidujesz zdezelowanych banzyniaków?

    Wybrałeś sobie takie dwa do narracji?

    Żałość.pl

  • 6. Data: 2021-10-08 17:27:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Poczytaj nie o tym jest ten wątek
    >Ale zapewne proponuje napisać proste jasne szczelne prawo nie dające
    >się interpretować od sasa do lasa ;-)

    No ale wprowadzila by absolutny zakaz handlu w niedziele, zeby mi nikt
    nawet litra benzyny nie sprzedal,
    czy wprowadzilaby wolnosc - kto chce ten handluje, kto nie chce, ten
    nie handluje ...

    >Ale w swoim rozumowaniu nie przewidujesz zdezelowanych banzyniaków?
    >Wybrałeś sobie takie dwa do narracji?

    Rdza na szczescie dziala, i zdezelowane benzyniaki sa zastepowane
    przez nowsze ...

    J.

  • 7. Data: 2021-10-08 17:52:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-08-października-2021 o 17:27, J.F. pisze:

    > No ale wprowadzila by absolutny zakaz handlu w niedziele, zeby mi nikt
    > nawet litra benzyny nie sprzedal,
    > czy wprowadzilaby wolnosc - kto chce ten handluje, kto nie chce, ten
    > nie handluje ...

    Coś mi się wydaje że dyscypliny w tej kwestii nie było
    A ja skłaniałbym się do fifty/fifty 2 niedziele handlowe i szczelnego
    zakazu w te WOLNE.

    > Rdza na szczescie dziala, i zdezelowane benzyniaki sa zastepowane
    > przez nowsze ...

    Miałem 3 zagazowane benzyniaki i żaden z nich nie był szrotem a
    instalacja była prawidłowo serwisowana.
    Teraz jeżdżę JTD z działającym DPFem

    Nie wiem w jakim towarzystwie się obracasz ;-)

  • 8. Data: 2021-10-08 19:29:33
    Od: rAzor <j...@o...es>

    _Master_ pisze:

    > Kurwa mać

    Sie kurwiu nie popisuj. Jesteś kawałek chujka i sie szczycisz ze czytac nie
    umis kurwiu

    --
    Z lewactwem się nie dyskutuje.
    Do lewactwa strzela się w obronie własnej!

  • 9. Data: 2021-10-08 22:01:35
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Proszki weź i idź spać.

  • 10. Data: 2021-10-09 09:56:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 8 Oct 2021 17:52:00 +0200, _Master_ wrote:

    > Coś mi się wydaje że dyscypliny w tej kwestii nie było

    No ale jak juz zaglosujemy na nia i bedzie rzadzic, to co wprowadzi?

    > A ja skłaniałbym się do fifty/fifty 2 niedziele handlowe i szczelnego
    > zakazu w te WOLNE.

    I to bedzie dobrze?

    Bo na moj gust, to laczy wady i zakazu, i wolnego handlu :-)

    > Miałem 3 zagazowane benzyniaki i żaden z nich nie był szrotem a
    > instalacja była prawidłowo serwisowana.
    > Teraz jeżdżę JTD z działającym DPFem
    > Nie wiem w jakim towarzystwie się obracasz ;-)

    Nie rozumiem.
    To tamte benzyniaki bardziej smrodzily czy ten JTD ? :-)

    Ale ale ... czemu sie zdecydowales na JTD?

    I kiedy planujesz przestac nim jezdzic .. i co bedzie nastepne ?

    J.