    From: pz <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: 2 problemy z divami - ogólnie
    Date: Sun, 03 Oct 2010 10:35:47 +0200

    Witam.
    Pamiętam, że z divami były takie 2 problemy:
    1) nie dawało się wewnątrz centrować elementów w pionie;
    2) nie dawało się zrobić diva tej samej wysokości co sąsiedni z
    automatyczną wysokością.

    Chyba, że źle pamiętam. Oczywiście bez jakiś cudów na kiju i we
    wszystkich przeglądarkach. Coś się zmieniło, czy to nadal taki szajs?

    Pytam, bo będę próbował zrobić sobie stronkę i jeśli jest tak jak
    wymieniłem, to wybiorę tabelki. Ale mam nadzieję, że się mylę albo coś
    poprawili.

    Pozdr.