  • 1. Data: 2009-02-26 00:32:40
    Temat: 2x jacki output vs 1x jack input
    Od: "Maveric" <n...@a...ble.com>

    Czy podłączenie do wzmacniacza (wejście input) rozdzielacza na dwa jacki
    (np. jeden output z karty dźwiękowej, a drugi z playera DVD albo karty
    telewizyjnej) może doccelowo, na dłuższą metę spowodować zagrożenie dla
    ktoegoś z tych urządzeń, czy po prostu ogranicza się do trzasków, ktore
    można wyciszyć w panelu sterowania we właściwościach Audio?

    Pozdrawiam, M.

  • 2. Data: 2009-02-26 11:23:00
    Temat: Re: 2x jacki output vs 1x jack input
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Feb 26, 1:32 am, "Maveric" <n...@a...ble.com> wrote:
> [...]
    > ktoegoś z tych urządzeń, czy po prostu ogranicza się do trzasków, ktore
    > można wyciszyć w panelu sterowania we właściwościach Audio?

    Zsumuj sygnaly przez oporniki 4.7k wstawione w szereg (w sumie 4
    oporniki) i nie bedzie zadnych problemow. Na "krotko" zwierac bym Ci
    raczej nie radzil...
    --
    Marek Lewandowski
    ICQ#/GG#: ask per mail. mail: locust[X]poczta/onet/pl

  • 3. Data: 2009-02-28 14:43:51
    Od: "Maveric" <n...@a...ble.com>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
> [...]

    Zsumuj sygnaly przez oporniki 4.7k wstawione w szereg (w sumie 4
    oporniki) i nie bedzie zadnych problemow. Na "krotko" zwierac bym Ci

    A tak powiedzmy "na chłopski rozum", bo elektryk ze mnie raczej "niedzielny"
    i nie bardzo wiem o co chodzi.

    Pozdrawiam, M.

  • 4. Data: 2009-03-05 21:34:27
    Od: "Maveric" <n...@a...ble.com>

    Powiedzmy, że lestem raczej laikiem w takich sprawach (raczej niedzielny
    elektronik). Możesz mi to przetłumaczyć na tzw. "chłopski rozum"?

    Pozdrawiam, M.