  • 1. Data: 2009-02-25 20:44:27
    Temat: LPC2364, OpenOCD i brak pinu TRST
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Witam!!

    Czy ktoś próbował w ramach redukcji liczby sygnałów pożenić OpenOCD
    (i interfejs ARM-USB-OCD) z procesorem LPC bez podłączonego pinu TRST??
    Wydawało mi się, że wyprowadzanie tego pinu jest niekonieczne, nie dałem
    go na złącze, w konfiguracji openOCD wpisałem "srst_only" i... i nie
    działa :/... W ostateczności zrobię zworę pomiędzy SRST i TRST i wpiszę
    "srst_only srst_pulls_trst", bo taka konfiguracja działa... tylko dziwi
    mnie to trochę i pytam, może coś źle robię i jednak dałoby się to
    skonfigurować i zmusić do pracy bez podłączania TRST?? Dodam, że TRST
    jest podciągnięte do zasilania.

    Pozdrawiam
    Konop