  • 11. Data: 2023-09-27 19:15:39
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2023 o 16:26, J.F pisze:

    > Ostatnie niebezpieczne, bo jest bezposrednim uczestnikiem zdarzenia.
    > Ale bez filmu - jak mu udowodnic nieprawde?

    No ale jest film. No i ślady na jezdni. No i zapisy kupa zapisów w BMW.
    No bo przecież BMW zabrała prokuratura a nie oddali właścicielowi żeby
    sobie zholował i wyczyścił - prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-09-27 19:17:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2023 o 09:31, r...@k...pl pisze:

    > Pewnie tak mówił na początku (panie, obróciła się przede mną, jam ofiara). No,
    > ale pechowo są filmiki.

    Pechowo to jest, że pisamki nie odpuścili... Jakby nie to to by się
    jakoś zamiotło...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2023-09-27 19:34:01
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 27.09.2023 o 19:17, Shrek pisze:

    > Pechowo to jest, że pisamki nie odpuścili... Jakby nie to to by się
    > jakoś zamiotło...

    Pouczenie może jeszcze dostać

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aqj

  • 14. Data: 2023-09-27 20:15:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.09.2023 o 17:46, J.F pisze:

    > Jakby mial lepsza fantazje czy odjechal dalej, to by go mógl biegly
    > w ogole nie oceniac.

    Ciężko się jedzie bez prawego przedniego i bez opony na lewym przodzie
    + rozwalony silnik.

    > Hm, pierdolniecie ma dwie strony. BMW uszkodzone średnio, jego
    > pasazerowie bez obrażen. Zdołał wyhamowac znacznie?
    > Na filmie jakby nie widac hamowania.

    Jak bez obrażeń, skoro 2 rannych w szpitalu?

    > Jest jeszcze kwestia róznicy mas, i moze przesunięcia na szerokosci -
    > moze np "zahaczył bokiem", Kia niestety wpadła w poslizg i skonczyła
    > na barierce.
    >
    > J.

    Weź wejdź na Stop Cham i tam masz filmik ze zdarzenia.
    I nie siej tu wizji z grubego palca.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2023-09-27 20:36:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Sep 2023 20:15:51 +0200, Pete wrote:

    > Ciężko się jedzie bez prawego przedniego i bez opony na lewym przodzie
    > + rozwalony silnik.

    200m jakos pojechal.
    A silnik ... silnik dosc mocny jest, tylko juz chlodzenia nie ma ..
    i moze osprzętu,

    > Jak bez obrażeń, skoro 2 rannych w szpitalu?

    A to nie słyszałem, moze i tak.

    > Weź wejdź na Stop Cham i tam masz filmik ze zdarzenia.
    > I nie siej tu wizji z grubego palca.

    Niewiele na tym filmiku widac niestety.

    J.

  • 16. Data: 2023-09-27 21:28:25
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 27.09.2023 o 20:36, J.F pisze:

    > 200m jakos pojechal.

    Chyba mamy różne rozumienie "jechać".

    > A silnik ... silnik dosc mocny jest, tylko juz chlodzenia nie ma ..
    > i moze osprzętu,

    I automatyczne odcięcie paliwa/zasilania po dzwonie.

    > A to nie słyszałem, moze i tak.

    > Niewiele na tym filmiku widac niestety.

    Ja tam widzę to, co pozostali. Poganianie miganiem długimi. Prawy
    kierunek Kijanki, dzwon, snop iskier i kula ognia.

    No i lewy przód M5 roztrzaskany, czyli wyprzedzał z prawej.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2023-09-28 19:04:27
    Od: Pete <n...@n...com>

  • 18. Data: 2023-09-29 01:26:04
    Temat: Re: 3 osoby spłonęły Warsztat Mobile Coders
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:fpr5hipp008hfhgbhe8clvcjiscbcosci9@4ax.com>
    user r...@k...pl pisze tak:

    > Coś tam się dzieje w tej sprawie, ktoś może streścić aferę?

    Warsztat Mobile Coders, który zwiekszal moc bmw bioracego udzial w
    glosnym wypadku na autostradzie A1, w którym splonela rodzina z
    dzieckiem, zarzeka sie w sieci, ze jest przeciw "niebezpiecznej
    jezdzie po drogach". Internauci pokazali, ze firma wczesniej
    zamieszczala nagranie, na którym ktos jechal ponad 300 km na godz.
    na drodze pod Warszawa. Nagranie szybko usunieto.

    https://www.onet.pl/motoryzacja/brd24pl/szokujacy-fi
    lm-firmy-ktora-tuningowala-bmw-od-wypadku-na-a1/p046
    blb,30bc1058

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 19. Data: 2023-09-29 14:44:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Sep 2023 00:26:04 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    >
    > https://www.onet.pl/motoryzacja/brd24pl/szokujacy-fi
    lm-firmy-ktora-tuningowala-bmw-od-wypadku-na-a1/p046

    Oni sa od tego, zeby auto jechalo szybko.
    Kierowca od tego, zeby jechac bezpiecznie ... i przepisowo.

    J.

  • 20. Data: 2023-09-29 15:12:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Sep 2023 21:28:25 +0200, Pete wrote:

    > Chyba mamy różne rozumienie "jechać".

    > I automatyczne odcięcie paliwa/zasilania po dzwonie.

    Wylaczyc i włączyc ? :-)

    > Ja tam widzę to, co pozostali. Poganianie miganiem długimi. Prawy
    > kierunek Kijanki, dzwon, snop iskier i kula ognia.

    miganie długimi powiedzmy ze widze - ale moze byc tez spowodowanie
    nierównosciami na drodze (ktorych tam chyba nie ma), albo uzasdnione.
    snop iskier widzę, reszty nie widzę. Pasów nie widac, nie wiadomo co
    sie tam stało. Moze biegi cos wiecej zobaczą?

    > No i lewy przód M5 roztrzaskany, czyli wyprzedzał z prawej.

    BMW nie ma tez prawego koła, czyli wyprzedzał z lewej?

    Ciakawe jak te 200m przejechal ... na trzech?

    J.