  • Data: 2009-09-24 21:47:15
    Temat: 4-kanałowy zasilacz na LT3507
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp> wrote in message
    news:h9gois$ab6$1@news.onet.pl...

    > Kolega LT3508 uzywal i mial jakies problemy - dokladnie
    > nie wiem co bylo, ale joby szly konkretne ;-)
    > Wiem ze w koncu sie poddal i zrobil na czyms innym.
    >
    > A do C3 to 1.2V nie lepiej na LDO zrobic? Jak tak mam...

    Rzeczony LT3507 ma trzy niezależne kanały impulsowe
    i jeden stopień LDO właśnie.

    Mam swoją płytkę opartą na tym scalaku, jest tam tylko CII
    i mam 13.5V, 5V, 3.3V na impulsowych ze źródła 24V, a z
    3.3V daje na LDO 1.2V. Zrobiłem prototyp ale coś mi
    podejrzanie cewki piszczą i skwierczą... :-) No i szumy są
    na wyjściach czasami 150-190mV na 3.3V - niedobrze!
    Układ niby chodzi bez problemów, ale mnie to męczy :-)

    Teraz robię następny projekt, tym razem mam proca co
    wymaga 3.3V i 1.8V oraz CIII co wymaga 3.3V, 2.5V i 1.2V no
    i też chcę użyć LT3507 napędzanego 24V, ale się nieco boję ;-)