  • 1. Data: 2021-02-08 12:43:50
    Temat: 50 po miescie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No i da sie jechac 50 po miescie, bo z uwagi na to biale szybciej to
    strach.
    Tylko jakos korki rekordowo duze :-)

    Swoja droga - we Wrocku zero odsniezania, zero ... oszczednosci, czy
    zaskoczenie ?

    J.

  • 2. Data: 2021-02-08 18:01:53
    Temat: Re: 50 po miescie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2021 o 12:43, J.F. pisze:
    > No i da sie jechac 50 po miescie, bo z uwagi na to biale szybciej to
    > strach.

    E tam. Frigo dwójki uhp sprawdziły się doskonale - vmax 80 na
    wisłostradzie w kopnym śniegu. Bez sensacji.

    > Tylko jakos korki rekordowo duze :-)

    No i rumakowanie skonczyło się po kilometrze;) Potem wróciło pytanie jak
    dobrych opon potrzebujesz żeby stać w korku;)

    > Swoja droga - we Wrocku zero odsniezania, zero ... oszczednosci, czy
    > zaskoczenie ?

    Niby coś tam próbowli, ale efekty zerowe - to znaczy kopny śnieg na
    głównych ulicach. I może by to jakoś działało gdyby nie tiry co utknęły
    na podjazdach.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2021-02-09 15:06:54
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 8 Feb 2021 12:43:50 +0100, w
    <602123f7$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Swoja droga - we Wrocku zero odsniezania, zero ... oszczednosci, czy
    > zaskoczenie ?

    Odśnieżają, bo sam widziałem kilka pługów.
    Ale co ciekawe -- po ich przejeździe droga jakoś szczególnie lepiej nie
    wygląda.
    Breja jest, tylko mniejsza.

  • 4. Data: 2021-02-10 15:28:37
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .02.2021 o 12:43 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > strach.
    > Tylko jakos korki rekordowo duze :-)
    >
    > Swoja droga - we Wrocku zero odsniezania, zero ... oszczednosci, czy

    Może się przyda jeśli ktoś planuje jazdę po Wrocławiu.

    Mapa lokalizacji urządzeń do odśnieżania itp.

    https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,gdzie-sa-plugi-
    i-plugosyparki-we-wroclawiu-mapa-gps,wia5-3266-58708
    .html

    Tutaj sama mapa w większej skali:

    https://ekosystem-az.smok.net.pl/

    Chyba działa, obiekty się poruszają

    --
    Trefniś

  • 5. Data: 2021-02-10 15:28:37
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 6. Data: 2021-02-12 18:56:32
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-02-08 o 12:43, J.F. pisze:
    > No i da sie jechac 50 po miescie, bo z uwagi na to biale szybciej to
    > strach.

    I jeszcze jak cicho się po tym białym gównie jeździ.

    P.S. Przepraszam za słowo "białe".

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 7. Data: 2021-02-15 21:52:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja jeżdżę szybkiej. 4x4 ;-)

    Szkoda że tak samo skutecznie się nie hamuje jak rusza ;-)