    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Sat, 7 Feb 2015 08:49:44 -0800 (PST)
    Subject: Re: 7 Ogólnopolskia Wystawia Motocykli i Skuterów
    From: Subframe <m...@g...com>

    > Bida az piszczy.
    Bez przesady, widomo EICMA to nie jest. Targi podobne od kilku lat. Jak na realia
    polskiego rynku to i tak wystawa jest spoko, nawet uważam że nieco lepsza niż
    ostatnio.
    Pierwszy raz na targach MotoGuzzi z trzema odmianami nowych Califorii + nowe V70. Do
    tego prawie pełna gama Aprilii, Dorosduo, nowy Capnord.
    Bardzo dobre stoisko Ducati. Wreszcie mogłem zobaczyć nowe Monstery, które wyglądają
    świetnie, zwłaszcza ich wydłużona w stosunku do poprzedników sylwetka, taka bardziej
    dragsterowa.
    Nowe MV Agusty, fajna zwłaszcza Brutale 800 RR.
    BMW tradycyjnie na bogato, moją uwagę zwrócił R nineT i klon multistrady S1000XR,no
    no naprawdę niezły.
    KTM też z szeroką paletą i Can-Am.
    Nie było Kawasaki, Hondy, Triumpha (?? zawzwyczaj stały bywalec), Suzuki byle jak.
    Szkoda że nie było Rometa, ale był za to Junak z chyba największą liczbą motocylki.
    Dla mnie fajnie że Włosi pokazali się mocniejszej strony, bo mam do tych motocykli
    sympatię.
    Subframe