  • 1. Data: 2022-06-10 05:44:49
    Temat: 8-latek na polibudzie - czyli wałek polskich służb
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    Dzień dobry!

    Jak wiadomo w Trującym mieście nie mogę studiować żadnego nowoczesnego kierunku
    inżynierii: ani fizyki technicznej, ani elektroniki ani automatyki ani mechatroniki.
    Dla pracujących w Trującym mieście przewidziane są tylko dziedziny inżynierskie z
    przed 150-250 lat.

    Jednak to nie wszystko co tutaj wyczyniają spec służby!

    W tej wiadomości chcę poruszyć przypadek Kamila Wrońskiego z Lublina.
    Już dawno został on okrzyknięty wielkim geniuszem, choć niczego genialnego na razie
    nie stworzył. Wspomnijmy kilka faktów z jego dzieciństwa:
    * W wieku 4,5 lat Kamil wygrał konkurs na konstrukcję robota z klocków Lego, w którym
    udział brali 10-latkowie.
    * Jako siedmiolatek zbudował samochód, który potrafił odbijać się od przeszkód.
    * W wieku 8 lat rozpoczął studia na Politechnice Lubelskiej.

    No właśnie w wieku 8 lat rozpoczął studia na PL... Teraz ja mam parę pytań do rektora
    Politechniki Lubelskiej:
    1. Czy K. Wroński miał maturę lub małą maturę? Ja podejrzewam, że nie, więc:
    2. Jakie były podstawy prawne przyjęcia K. Wrońskiego na studia na politechnice?
    3. Jakim cudem dostał stypendium umożliwiające bezpłatne studia wieczorowe na
    Politechnice Lubelskiej?
    4. Czy dobre wyniki w nauce w szkole podstawowej są wystarczające by przyjąć kogoś na
    Politechnikę Lubelską?

    Mam też pytania do rektora Politechniki Gdańskiej:
    5. Jak to jest, że ja mając nową maturę (zdałem ją w 2016r.) nie mogę w Gdańsku
    studiować zaocznie ani wieczorowo mechatroniki, czyli tego co załatwiono 8 latkowi
    bez matury w Lublinie?
    6. Dlaczego ja nie mogę studiować na PG odpłatnie mechatroniki jaką za darmo
    zorganizowano K. Wrońskiemu na Politechnice Lubelskiej?
    7. Dlaczego w Trującym mieście uczciwie pracujący i mający legalną, nową, polską
    maturę nie mogą studiować w normalnym trybie zaocznym lub wieczorowym mechatroniki? I
    to w sytuacji gdy 8 latkowi w Lublinie załatwia się "lewe", indywidualne studia
    wieczorowe?

    Miłego dnia
    Jacek Marcin Jaworski

  • 2. Data: 2022-06-10 12:23:38
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 10 June 2022 at 05:45:01 UTC+2, j...@a...pl wrote:
> [...]
    to w sytuacji gdy 8 latkowi w Lublinie załatwia się "lewe", indywidualne studia

    już to pisałeś 10 razy
    mechatronika to żadne studia i wiele uczelni zrezygnowalo z tej nazwy, bo brzmi
    badziewnie.

    A to że 8 latek został studentem to jest to moda, ktora przyszła z Hameryki i to
    reklama szkoły

    Studiowanie dla nauki nie wymaga matury, ani żadnych egzaminów

    Shibuya University w Tokio, czy Uniwersytet ONZ w Tokio to żadne uniwersytety
    a czegoś się tam ludzie uczą, jakies dyplpomy dostają
    i tak to działa, bo to nie medycyna i nie wymaga kwalifikacji

    Nie pisz zatem po raz 100-tny o tej mechatronice, bo to nikogo nie interesuje.
    Kup sobie ksiązki i studiuj w domu

  • 3. Data: 2022-06-11 09:46:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jun 2022 20:44:49 -0700 (PDT), Jacek Marcin Jaworski wrote:
> [...]
    > 2. Jakie były podstawy prawne przyjęcia K. Wrońskiego na studia na politechnice?

    Pewnie zadnych, wiec nie jest oficjalnym studentem.

    > 3. Jakim cudem dostał stypendium umożliwiające bezpłatne studia wieczorowe na
    Politechnice Lubelskiej?

    Masz na mysli oplate za studia?
    Dobra wola rektora i zwolniony z oplat?

    Zreszta jakich oplat, skoro nie jest studentem :-)

> [...]
    studiować zaocznie ani wieczorowo mechatroniki, czyli tego co załatwiono 8 latkowi

    Bo za głupi jestes.

    > 6. Dlaczego ja nie mogę studiować na PG odpłatnie mechatroniki jaką za darmo
    zorganizowano K. Wrońskiemu na Politechnice Lubelskiej?

    Jedz do Lublina.

> [...]
    > lub wieczorowym mechatroniki? I to w sytuacji gdy 8 latkowi w
    > Lublinie załatwia się "lewe", indywidualne studia wieczorowe?

    J.

  • 4. Data: 2022-06-11 10:34:32
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    sobota, 11 czerwca 2022 o 09:47:00 UTC+2 J.F napisał(a):
    studiować zaocznie ani wieczorowo mechatroniki, czyli tego co załatwiono 8 latkowi
    bez matury w Lublinie?
    > Bo za głupi jestes.

    Uzasadnij to albo właź pod stół i odszczekaj to!!!

  • 5. Data: 2022-06-11 12:54:38
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.06.2022 o 10:34, Jacek Marcin Jaworski pisze:
    studiować zaocznie ani wieczorowo mechatroniki, czyli tego co załatwiono 8 latkowi
    bez matury w Lublinie?

    > Uzasadnij to albo właź pod stół i odszczekaj to!!!

    Pisanie do rektora Politechniki, jakiejkolwiek, na grupach dyskusyjnych
    jest wystarczającym uzasadnieniem?

  • 6. Data: 2022-06-11 13:21:39
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    sobota, 11 czerwca 2022 o 12:55:03 UTC+2 nadir napisał(a):
> [...]
    bez matury w Lublinie?

    > Pisanie do rektora Politechniki, jakiejkolwiek, na grupach dyskusyjnych

    Spoko! Obaj dostali link i kopie w razie gdyby nie mieli swobodnego dostępu.

  • 7. Data: 2022-06-12 10:53:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.06.2022 o 13:21, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > Spoko! Obaj dostali link i kopie w razie gdyby nie mieli swobodnego dostępu.

    Pewnie, że spoko. Odpiszą nam TUTAJ i będziemy dalej mogli śledzić tą
    niesamowitą historyję.

  • 8. Data: 2022-06-12 11:01:43
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    Swego czasu na PG wpajano studentom taką maksymę:
    "Nieobecni głosu nie mają."
    Myślę, że rektor PG sam ją sobie wspomni - to zadanie domowe.

  • 9. Data: 2022-06-12 17:15:10
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 12 June 2022 at 11:01:44 UTC+2, j...@a...pl wrote:
    > Swego czasu na PG wpajano studentom taką maksymę:
    > "Nieobecni głosu nie mają."
    > Myślę, że rektor PG sam ją sobie wspomni - to zadanie domowe.
    Ja zabierałem syna na zajęcia na studiach doktoranckich, by sie nie nudzil w domu
    a nie mial jeszcze 8 lat

    I gdyby były inne dzieci, to by znalazly swoje zainteresowania i zrobily doktoraty.

    I nie widze w tym niczego dziwnego.
    Dzieci się inteligentne z natury i od urodzenia i ciekawe świat.

    To system edukacji je zniechęca do rozwijania własnych zainteresowan.

    A potem przyszedł internet i cała wiedza to klik klik klik
    i po temacie, pozamiatane