    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 8-latek na polibudzie - czyli wałek polskich służb
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Sat, 11 Jun 2022 09:46:58 +0200

    On Thu, 9 Jun 2022 20:44:49 -0700 (PDT), Jacek Marcin Jaworski wrote:
    > Jak wiadomo w Trującym mieście nie mogę studiować żadnego nowoczesnego kierunku
    inżynierii: ani fizyki technicznej, ani elektroniki ani automatyki ani mechatroniki.
    Dla pracujących w Trującym mieście przewidziane są tylko dziedziny inżynierskie z
    przed 150-250 lat.
    > Jednak to nie wszystko co tutaj wyczyniają spec służby!
    >
    > W tej wiadomości chcę poruszyć przypadek Kamila Wrońskiego z Lublina.
    > Już dawno został on okrzyknięty wielkim geniuszem, choć niczego genialnego na razie
    nie stworzył. Wspomnijmy kilka faktów z jego dzieciństwa:
    > * W wieku 4,5 lat Kamil wygrał konkurs na konstrukcję robota z klocków Lego, w
    którym udział brali 10-latkowie.
    > * Jako siedmiolatek zbudował samochód, który potrafił odbijać się od przeszkód.
    > * W wieku 8 lat rozpoczął studia na Politechnice Lubelskiej.
    >
    > No właśnie w wieku 8 lat rozpoczął studia na PL... Teraz ja mam parę pytań do
    rektora Politechniki Lubelskiej:
    > 1. Czy K. Wroński miał maturę lub małą maturę? Ja podejrzewam, że nie, więc:
    > 2. Jakie były podstawy prawne przyjęcia K. Wrońskiego na studia na politechnice?

    Pewnie zadnych, wiec nie jest oficjalnym studentem.

    > 3. Jakim cudem dostał stypendium umożliwiające bezpłatne studia wieczorowe na
    Politechnice Lubelskiej?

    Masz na mysli oplate za studia?
    Dobra wola rektora i zwolniony z oplat?

    Zreszta jakich oplat, skoro nie jest studentem :-)

    > 4. Czy dobre wyniki w nauce w szkole podstawowej są wystarczające by przyjąć kogoś
    na Politechnikę Lubelską?

    > Mam też pytania do rektora Politechniki Gdańskiej:
    > 5. Jak to jest, że ja mając nową maturę (zdałem ją w 2016r.) nie mogę w Gdańsku
    studiować zaocznie ani wieczorowo mechatroniki, czyli tego co załatwiono 8 latkowi
    bez matury w Lublinie?

    Bo za głupi jestes.

    > 6. Dlaczego ja nie mogę studiować na PG odpłatnie mechatroniki jaką za darmo
    zorganizowano K. Wrońskiemu na Politechnice Lubelskiej?

    Jedz do Lublina.

    J.