  • 11. Data: 2011-05-14 08:17:51
    Temat: Re: A "serwisy" od klimy, to w tym sezonie po**bało?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 May 2011 20:47:25 +0200, scob napisał(a):

    > Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    > Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.
    > Latoś - prawie dwie. O co chodzi?

    W Krakowie nabicie kosztuje ok. 200 zl, a 15 km od Krakowa polowe tego.
    Rachunek jest prosty :)

    --
    Maciek

  • 12. Data: 2011-05-14 09:10:00
    Od: z <z...@g...pl>

    Przembo pisze:

    > Inteligentny człowiek zadałby sobie ten niewielki trud i sprawdził jak
    > kształtują się ceny jeśli wszyscy piszą że poszły w górę. Ale jak ktoś
    > jest ignorantem... no cóż pozostaniesz w niewiedzy i ze świadonmością że
    > chcą Cię wyrolować.

    Czasami można się jednak wk.. zdziwić gdy ceny rosną o 20% (np. takie
    strzyżenie dzisiaj :-) )
    Nie może tak być! To nie jest 1% obiecywany przez Kena! to nawet nie
    jest 4% inflacji! To się musi skończyć podwyżką mojej pensji!!! :-)

  • 13. Data: 2011-05-14 09:47:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 May 2011 20:47:25 +0200, scob <1...@3...pl> wrote:

    >Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    >Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.
    >Latoś - prawie dwie. O co chodzi?

    Jak jesteś z Warszawy to
    http://www.groupon.pl/deals/warszawa-extra?nlp=&CID=
    PL_CRM_96_0_0_0&utm_source=Deal_general_newsletter&u
    tm_medium=All_Cities&utm_content=Initial_Version&utm
    _campaign=Varies

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 14. Data: 2011-05-14 09:51:04
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 May 2011 20:47:25 +0200, scob <1...@3...pl> wrote:

    >Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    >Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.

    http://www.groupon.pl/oferty/warszawa-extra/pitstop-
    warszawa/384708/.XpmyRz

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2011-05-14 12:21:14
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał
    > http://www.groupon.pl/oferty/warszawa-extra/pitstop-
    warszawa/384708/.XpmyRz
    w cenie jest 200 gramów czynnika, w moim wchodzi 700 z hakiem czyli musiał
    bym dopłacić stówkę (wg.oferty 20 zł za 100 g) i wychodzi standardowa cena
    faktycznie superoferta :P

  • 16. Data: 2011-05-14 13:33:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-13, scob <1...@3...pl> wrote:
    > Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    > Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.
    > Latoś - prawie dwie. O co chodzi?

    Pesymista. Pociesz się, że jeśli ten rząd się utrzyma to zapłaciłeś o
    stówę mniej niż w przyszłym roku :)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 17. Data: 2011-05-14 14:07:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2011 12:21:14 +0200, "Tomek"
    <W...@p...onet.pl> wrote:

    >w cenie jest 200 gramów czynnika, w moim wchodzi 700 z hakiem czyli musiał
    >bym dopłacić stówkę (wg.oferty 20 zł za 100 g) i wychodzi standardowa cena
    >faktycznie superoferta :P

    Wyjdzie około 180 zł. Czyli normalan cena. Możesz sobie zrobić sam w
    domu, Pszemol Ci da instrukcję :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2011-05-14 15:45:43
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 13 May 2011 20:47:25 +0200, scob napisał(a):

    > Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    > Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.
    > Latoś - prawie dwie. O co chodzi?

    Może było by taniej tą klimę w końcu uszczelnić?

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 19. Data: 2011-05-14 16:43:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-05-14 15:45, A.K. pisze:

    > Może było by taniej tą klimę w końcu uszczelnić?

    Albo wystarczyłoby użyć jej zimą, chociaż raz-dwa razy na miesiąc dać
    jej kilka minut pochodzić w jakimś podziemnym garażu czy gdzieś.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2011-05-14 18:09:09
    Od: Marek <a...@n...eu>

    > Albo wystarczyłoby użyć jej zimą, chociaż raz-dwa razy na miesiąc dać
    > jej kilka minut pochodzić w jakimś podziemnym garażu czy gdzieś.

    Proszę, przybliż dlaczego takie zimowe użycie klimy ma uchronić
    instalację przed ubytkiem czynnika.

    --
    Marek