  • 91. Data: 2009-07-22 17:54:34
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 19:49:27 +0200, hrabia napisał(a):

    > Windows zakłada sobie swapa nawet jak nic nie robisz. :-) Mimo usilnych

    To jest trzeci rodzaj prawdy. To co robi winda ze swapem jest ustawialne -
    może mieć zmienny rozmiar, może mieć stały, może go nie być wcale.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 92. Data: 2009-07-22 18:11:28
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > To jest trzeci rodzaj prawdy. To co robi winda ze swapem jest ustawialne -
    > może mieć zmienny rozmiar, może mieć stały, może go nie być wcale.

    i u mnie niema a jest tam gdzie go nie powinno byc.

    Roger

  • 93. Data: 2009-07-22 21:47:23
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa 22 lipiec 2009 03:47, Jakub Jewuła wyraził następujacą opinię:

    > Moze ktos sprawdzic czy program widzi pamiec od 3.25 do 8GB?
    > kusi mnie zeby dolozyc 4GB, ale wolalbym sie najpierw upewnic -
    > nie chce mi sie bez sensu biegac do sklepu po kosci...

    Upewnij się najpierw czy płyta w ogóle obsłuży 8Gb :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 94. Data: 2009-07-22 22:13:30
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Tzn, na jakiej zasadzie sztucznie? A może nieprawdą jest, że systemy
    > 32bit mają ograniczoną przestrzeń adresową do 4GB?

    Poczytaj co to jest PAE, kiedy zostało wprowadzone i ilobitową magistralę
    maja procesory 32-bitowe od czasów Pentium Pro (rok 1995) do wszpólczesności
    ;-)

    > A swoją drogą, klucze licencyjne Visty x86 są akceptowane do wersji
    > x64 (sztuka jest sztuka).

    Vistę mam w pracy - dziekuję postoję. Musiałem domówić Widowsy XP, których
    używam w 99,99%.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 95. Data: 2009-07-22 22:19:38
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h4832f$9ro$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Mikolaj Tutak nabazgrał:
    > Vistę mam w pracy - dziekuję postoję. Musiałem domówić Widowsy XP, których
    > używam w 99,99%.

    Pierwszy poważnie pomyślany system Microsoftu od czasu wprowadzenia
    możliwości uruchamiania dwóch programów na raz. Musiało boleć ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 96. Data: 2009-07-23 04:58:33
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    a wrote:

    >Nie chodzi o ramdysk tylko spowolnienie _całej_ pamieci. Czasami przy
    >obsadzeniu 4x1GB 400MHz płyta przełącza pamięć na 333MHz. Przy pracy w
    >photoshopie moze byc widac kilkuprocentowy spadek wydajnosci.

    No wiesz, ale to oznacza powiedzmy 10s dla 1 banku, 11s dla 2 banków,
    1/2 minuty dla 1 bank+hdd. Wykluczenie mielenia hdd daje (w zależności
    od...) daje widoczny (duży lub kolosalny) przyrost wydajności, a
    słabsza konfiguracja pamięci praktycznie niezauważalny spadek.

    Grzegorz

  • 97. Data: 2009-07-23 06:07:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Czepiasz się. Chodzi o to, iż dawno temu już ludzie mogli korzystać z
    > pełnych dobrodziejstw przyjaznych systemów operacyjnych a M$ dochodzi do
    > tego samego po latach wpadek i totalnych baboli.

    I jak widac byla to droga sluszna.

  • 98. Data: 2009-07-23 06:10:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No i jest, ten drugi program i daje rade.
    > 4Gb RAM + do tego jeszcze backup tego ramu na dysk HDD
    > przy wyłączeniu komputera :) Max można założyć 4096 MB
    > a z reszty niewykożystanej około 600MB założyć drugi RAM
    > Dziala

    Sprawdzales wersje free, czy demo ktorejs wyzszej?

  • 99. Data: 2009-07-23 07:18:43
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdzales wersje free, czy demo ktorejs wyzszej?

    free bez problemu zakladasz max RAM 4096Mb i system go widzi
    i dziala. Dodatkowo z reszty założyłem drugi.

    Roger

  • 100. Data: 2009-07-23 07:46:57
    Od: hrabia <s...@s...com>

    On 07/22/2009 07:54 PM, Waldek Godel wrote:

    > To jest trzeci rodzaj prawdy. To co robi winda ze swapem jest ustawialne -
    > może mieć zmienny rozmiar, może mieć stały, może go nie być wcale.

    Co nie zmienia faktu, że winda cały czas do tego swapa coś pcha. Mój
    linuch, posiadając swapa, nawet go nie wącha. I to jest jedynie słuszna
    prawda. ;-)

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net