  • 241. Data: 2009-07-29 12:01:34
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Jan Rudziński wrote:

    > Nasz ulubiony Ken Rockwell (ostatnio zwolennik fotografii żelatynowej,
    > zwanej dla niepoznaki "real RAW") jest właśnie żarliwym
    > makewangelistą.

    Pomyśl chwile - wywalasz 30-80% więcej pieniędzy, w zamian otrzymujesz
    mgliste zapenienia o lepszej jakości, prostocie i ogólnej wyższości. Żeby
    nie popaść we frustrację trzeba zastosować mechanizm racjonalizacji ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 242. Data: 2009-07-29 12:03:45
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    de Fresz wrote:

    > Napisz koniecznie coś więcej o zależności konfiguracji sieci z system
    > klientów.

    Zadaj konkretne pytanie to wytłumaczę Ci zagadnienie sieciowe, którego nie
    rozumiesz (przynajmniej postaram się).

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 243. Data: 2009-07-29 12:27:20
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h4pe9l$cs2$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Mikolaj Tutak nabazgrał:

    > Pomyśl chwile - wywalasz 30-80% więcej pieniędzy, w zamian otrzymujesz
    > mgliste zapenienia o lepszej jakości, prostocie i ogólnej wyższości. Żeby
    > nie popaść we frustrację trzeba zastosować mechanizm racjonalizacji ;)

    Jesteś pewien, że te 30-80% aktualne? Bo mi jakoś ostatnio wyszło
    kilkanaście procent więcej od chińszczyzny, kilka procent mniej
    od japońszczyzny.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 244. Data: 2009-07-29 12:37:10
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    >
    > Jesteś pewien, że te 30-80% aktualne? Bo mi jakoś ostatnio wyszło
    > kilkanaście procent więcej od chińszczyzny, kilka procent mniej

    Naprawde? Mozesz podać konkretne liczby? Może w kategorii "notebook" oraz
    "netbook" - linki do skąpca, czy jakoś tak.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 245. Data: 2009-07-29 15:15:41
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h4pfts$e8d$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Mikolaj Tutak nabazgrał:

    > Naprawde? Mozesz podać konkretne liczby? Może w kategorii "notebook" oraz
    > "netbook" - linki do skąpca, czy jakoś tak.

    Kategorii? Nie dzięki. Po prostu po spojrzeniu w tabelkę widzę,
    że konkretnie ceny modeli które rozważałem plasowały się tak:

    Lenovo: 6900pln
    Apple: 7650pln
    Sony: 8500pln

    Linków brak, bo to wynegocjowane ceny (w przypadku Apple zniżka
    studencka tylko).

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 246. Data: 2009-07-30 08:43:29
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > Apple: 7650pln
    > Sony: 8500pln
    >
    > Linków brak, bo to wynegocjowane ceny (w przypadku Apple zniżka

    Tak myślałem że bedzie bez konkretów ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 247. Data: 2009-07-30 21:51:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TomekM pisze:

    > stare informacje masz, Windows XP Profesional SP1 x64 OEM
    > kosztuje obecnie ok. 500 brutto

    I tak sporo, zwłaszcza dla kogoś, kto kupił stare WinXP i teraz nikt mu
    tego nie zrefunduje :-P

    > Jedynym zauważalnym mankamentem jest brak polskiej wersji jezykowej.

    No to ja polecam Open SuSE - jest wersja 64-bitowa, polski język
    opanowany, wielordzeniowość też :)

    Nie wiem, jak fotoszopa, ale np. pakiet narzędzi dołączanych do Canonów
    działa bardzo ładnie.

  • 248. Data: 2009-10-12 10:05:43
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Janko Muzykant napisał(a):

    > Coś dla szopowców, ale nie tylko. Kto ma systemy 32-bitowe i 4G ramu
    > może sobie zrobić pożytek z nieużytecznej do tej pory ćwiartki za pomocą
    > tego:
    > http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=77586

    W kwestii uzupełnienia: pojawiła się nowa wersja programu VSuite
    Ramdisk, która umożliwia tworzenie ramdysków. Dostęna jest również
    wersja Free do użytku niekomercyjnego. Jedna z nowości - wszystkie
    wersje posiadają polski GUI, co może się spodobać niektórym osobom. :)

    Pełna lista zmian:
    http://www.romexsoftware.com/main/products/vsuite-ra
    mdisk-history.html

    Pliki programu wraz z tłumaczeniami dostępne są tu:
    http://www.romexsoftware.com/main/products/ramdisk-t
    ranslations.html

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.